اخبار

ده ابزارهای جانبی که باید برای گلکسی اس ۸

ده ابزارهای جانبی که باید برای گلکسی اس ۸

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

اگر شما نیز تا کنون موفق به خرید سامسونگ گلکسی اس ۸ شده‌اید باید بدانید که یکی از بهترین دوربین‌های موجود بر روی تلفن‌های همراه هوشمند را در دست دارید. این تلفن همراه دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو دستگاه است. بااین‌حال داشتن چنین تلفن همراه هوشمند گران‌قیمتی چندان بدون ریسک نیست و مراقبت و استفاده از آن به بهترین نحو بسیار بااهمیت است به‌این‌ترتیب در زیر ۱۰ عدد از بهترین وسایل جانبی این تلفن همراه هوشمند معرفی‌شده است:

قاب

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

قاب تلفن همراه هوشمند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به یاد داشته باشید که خرید یک قاب چرمی یا فلزی با کیفیت بالا با قیمتی اندکی بیشتر می‌تواند گزینه بسیار عالی‌ای باشد

محافظ صفحه نمایش

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

با وجود مجهز بودن گلکسی اس ۸ به گوریلاز گلس هنوز هم خرید یک محافظ صفحه چندان بدون لطف نیست. به همین منظور نیز محافظ‌هایی برای این دستگاه طراحی‌شده‌اند که می‌توانند گوشه‌های خمیده آن را نیز بپوشانند. استفاده از این نوع از محافظ‌های صفحه نمایش به‌شدت پیشنهاد می‌شود.

شارژر وایرلس

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

شارژرهای بی‌سیم گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که ترجیح می‌دهند تا به‌جای اتصال دستگاه خود به شارژر تنها آن را بر روی جایگاه شارژ کننده شارژرهای بی‌سیم قرار بدهند و برخی از این شارژها قابلیت شارژ سریع را برای تلفن‌های همراه هوشمند به همراه دارند که می‌توانند سرعت شارژ را تا دو برابر بیشتر کنند.

آداپتور لنز

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

این نوع گجت‌ها برای علاقه‌مندان به عکاسی بسیار کاربردی هستند و می‌توانند زاویه عکس‌ها را بسیار بیشتر کنند.

مبدل یواس‌بی نوع C به میکرو یواس‌بی

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

اگر می‌خواهید دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید یا شارژر خود را گم‌کرده‌اید می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

سه‌پایه عکاسی

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که به عکس‌های گروهی علاقه بسیار زیادی دارید می‌توانید به خرید یک سه‌پایه برای دستگاه خود فکر کنید. این سه‌پایه‌ها باثبات خود عکس‌های بسیار مناسبی را به ثبت می‌رسانند.

ساعت هوشمند

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

داشتن مزیت‌های ساعت هوشمند و اتصال آن به دستگاه اندرویدی خود برای هیچ‌کس پوشیده نیست. برقراری تماس، پاسخ دادن به پیام‌ها و حتی عکس‌برداری از مزیت‌های این ساعت‌های هوشمند است.

پاور پک

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

داشتن یک تلفن همراه قدرتمند به معنای نصب نرم‌افزارهای بسیار سنگین و خوره باتری نیز هست. این نرم‌افزارها به همراه انجام کارهای مصرف‌کننده باتری مانند عکس‌برداری مداوم نیاز شما به یک پاور پک را بسیار زیاد می‌کند.

بازوبند مخصوص دویدن

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

این بازوبندها که محلی بسیار مناسب برای قرار دادن تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۸ در آن‌ها است به کمک افرادی که می‌آید که علاقه بسیار زیادی به بیرون رفتن و فعالیت‌هایی نظیر کوه‌نوردی دارند.

جایگاه نصب موبایل در اتومبیل

ابزارهای جانبی گلکسی اس 8

تلفن‌های همراه هوشمند در همه‌جا و حتی به هنگام رانندگی نیز می‌توانند به کمک ما بیایند. کارهایی نظیر نقشه‌خوانی و یا برقراری و پاسخ به تماس‌ها و همچنین پخش موسیقی به‌این‌ترتیب بسیار راحت‌تر انجام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا