اخبار

دوربین اسمو اکشن شرکت DJI معرفی شد

شرکت DJI با رونمایی از محصولی، رقابت خود را با شرکت گویرو اثبات کرد. دوربین اسمو اکشن جدیدترین محصول این شرکت قدرتمند تولیدکننده دوربین های عکاسی است. شرکت گویرو سالیان سال است که دوربین های اکشن را طراحی و تولید می کند و بسیاری از کاربران به این قضیه اشاره کرده اند. حتی شرکت گویرو به تازگی سعی و تلاش کرده که در عرصه هواپیماهای بدون سرنشین وارد شود ولی تلاش این شرکت مثمرثمر نبود و در نهایت این عرصه را به شرکت های دیگری واگذار کرد تا بتوانند محصولات خود را در این عرصه طراحی و تولید کرده و به بازار عرضه کنند. شرکت DJI تصیم گرفته که در زمینه تولیدات شرکت تغییرات بنیادینی ایجاد کند. تولید اسمو اکشن بر تمامی شایعات صحه می گذارد و نشان می دهد که این شرکت نسبت به تولید دوربین های اسمو اکشن مصمم است. شرکت DJI در رقابت با شرکت گویرو و محصول Hero این دوربین را طراحی و تولید می کند.

شرکت DJI دوربین اسمو اکشن را با سنسور ۳۱/۲ اینچی طراحی و تولید کرده که می تواند ویدیوهای KHDR4 و عکس هایی ۱۲ مگاپیکسلی را ثبت کند. با این دوربین می توانید ویدیوهای ۴K را به صورت ۶۰ فریم در هر ثانیه و ویدیوهای KHDR4 را به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می کند. تصاویر توسط تثبیت کننده الکترونیکی ثبت و ضبط می شوند. این دوربین تا ارتفاع ۵/۱ متر ضد ضربه بوده  و اگر از این ارتفاع سقوط کند هرگز نمی شکند و در همین راستا نیز تا عمق ۱۱ متری هم ضد آب است. برای این دوربین تجهیزات اضافه تری مدنظر گرفته شده است.

اندازه صفحه نمایش با اندازه های ۴/۱ اینچ در پنل جلویی و ۲۵/۲ اینچ در پنل پشتی، بوده و شما می توانید تصاویر و ویدیوهای خودتان را تماشا کنید. می توان گفت که بهترین دوربین برای عکاسی است. کاربر می تواند با فشار دکمه ای وضعیت دوربین را به وضعیت های تایم لپس، عکاسی و اسلو موشن تغییر دهد. کاربران آنلاین می توانند با مراجعه به وب سایت DJI این دوربین قدرتمند را سفارش دهند. این دوربین با قیمت ۳۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

این دوربین به قدری قدرتمند است که می توانید با آن کارهای زیادی را انجام دهید. کاربری که این چنین دوربین قدرتمندی داشته باشد می تواند در خیلی از مکان ها، تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند. شرکت DJI در زمینه تولید هواپیماهای نظامی و غیرنظامی مشهور و معروف است و این دوربین پیشرفته ترین دوربینی است که می توانید تصاویر باکیفیتی را با این دوربین بگیرید. لرزه گیر دارد و بنابراین تصاویری که می گیرید همگی باکیفیت بوده و می توانید با این چنین دوربینی در مسابقات عکاسی هم شرکت کنید.

بسیار پیچیده بوده و بهترین دوربین برای ثبت تصاویر در دل طبیعت است و همه ماجراجویان می توانند با این دوربین به دل طبیعت بروند و تصاویری از حیوانات و پوشش های گیاهی را تهیه کنند. کیفیت تصویر منحصر به فرد و ثبات در یک عامل جدید منحصر به فرد و با دوام، با صفحه نمایش رنگ دوگانه و یکپارچه سازی نرم افزار یکپارچه. شما با این دوربین عکاسی می توانید همه نوع خلاقیتی را به نمایش بگذارید و بهترین تصاویر و ویدیوها را به ثبت برسانید. مطابق نیازهای همه کاربران خلاق طراحی و تولید شده است.

محصولی قدرتمند

بهترین دوربین برای ثبت جریانات و رویدادهای زندگی است. حتی می تواند در دماهای کمتر از انجماد نیز کار کند. می توانید بین تصاویر حرکت کرده و یکی را به دلخواه خود انتخاب کرده و آن را ویرایش کنید. دوربین اوسمو اکشن نیز می تواند در شرایط سخت و دشوار مانند زیر نور مستقیم خورشد نیز تصویربرداری و فیلمبرداری کند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا