اخبار

دوربین داخلی واتس اپ اکنون شکل تازه ای به خود گرفته است

شکل ظاهری واتس اپ پس از اینکه در سال گذشته بروزرسانی متریال دیزاین را دریافت کرد به کلی تغییر کرده بود اما رابط کاربری دوربین این اپلیکیشن بدون هیچ تغییری و دقیقاً مثل گذشته در جای خود باقی مانده بود. این شرکت بالاخره پس از مدت ها، صفحه دوربین داخلی واتس اپ را بروزرسانی کرد و دستی به سر و روی بخش دوربین اپلیکیشن اندرویدی کشید.
رابط کاربری جدید دوربین واتس اپ هم اکنون بسیار شفاف تر شده و می توان گفت که بهتر از قبل با طراحی داخلی این اپلیکیشن هم خوانی دارد. در شکل ظاهری تازه دوربین این اپلیکیشن، دیگر خبری از دکمه شاتر آبی رنگ نیست که به محض ورود به قسمت دوربین توی چشم می زد. اکنون یک دکمه سفید رنگ شسته رفته که به زمینه رنگی صفحه اصلی دوربین نیز شباهت و سازگاری بیشتری دارد، جایگزین دکمه قبلی شده است.
 

دوربین داخلی واتس اپ

دکمه فلش و آیکون دوربین نیز در نسخه جدید تغییراتی داشته اند تا از حالت ابتدایی و ساده خارج شوند. اگر بخواهید در آخرین نسخه واتس اپ به فیلم برداری بپردازید، باید دکمه جدید شاتر را فشار داده و کمی نگه دارید. تنها با بلند کردن انگشت خود از روی دکمه شاتر نیز فیلم برداری به اتمام خواهد رسید.
بعد از عکس برداری نیز یک پیش نمایش از تصویر به نمایش درخواهد آمد که یک دکمه ارسال در کنار باکس کپشن در انتهای صفحه برای آن تعبیه شده است.
در مجموع می توان گفت این تغییرات اخیر بسیار جزیی و ناچیز هستند اما با کنار هم قرار دادن آنها شاهد پیشرفت متریال دیزاین واتس اپ خواهیم بود که منسجم تر از قبل به نظر می رسد. آخرین نسخه واتس اپ هنوز در مرحله بتا قرار دارد و کاربران می توانند با دانلود این اپلیکیشن، نظرات خود را روی آن اعمال کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا