اخبار

تکنولوژی دوربین سه بعدی ال جی در آیفون ۸ استفاده می شود

آیفون 8
احتمال می رود آیفون ۸ از یک دوربین سه بعدی ساخت ال جی استفاده کند.اپل گزارش میدهد که قرار است برای ماژول دوربین گوشی  آیفون بعدی  با  LG INNOTEK همکاری کند.این دوربین به صورت دوگانه در پشت گوشی قرار میگیرد که توانایی عکسبرداری به صورت سه بعدی را خواهد داشت.
یک منبع موثق روزنامه تکنولوژی روز کره می گوید:اپل هم اکنون در حال مطالعه روی این موضوع است که چگونه تکنولوژی دوربین های ۳بعدی را روی آیفن ۸ قرار دهد.  اما از آنجا که این تکنولوژی قبلا در گوشی های LG INNOTEK اتفاق افتاده احتمال بروز این فناوری در آیفون ۸ تا سال آینده زیاد است.
اپل امسال آیفون ۷پلاس خود را با دوربین دوگانه و سنسور قابلیت لمس تصویر تحت عنوان فوتولنز معرفی کرده است.با همکاری LG INNOTEKاپل می تواند با تصویربرداری با عمق میدان بیشتر انقلابی در دوربین های موبایل به وجود اورد.
در مدل های بعدی اپل طراحی صفحه های OLED ادامه خواهد داشت و دوربین های دوگانه با عمق بیشتر و تونایی تصویربرداری سه بعدی اضافه خواهد شد.به نظر می رسد که فقط توانایی تصویربرداری سه بعدی را در دوربین های دوتایی گوشی آیفون ۸ نخواهیم دید بلکه قابلیت های شگفت آور دیگری نیز در راه خواهد بود.باید منتظر باشیم و آیفون ۸ را در بازار سال آینده ببینیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا