اخبار

دوربین وان پلاس ٣ با یک لبخند شما عکس سلفی خواهد گرفت

کمپانی وان پلاس امشب از محصول جدید خود رونمایی کرد؛ اما جذاب‌ترین بخش، دوربین وان پلاس ٣ است. دوربین اصلی این محصول از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین فرعی آن نیز حاوی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بوده که در این مقاله قصد داریم تا به دو تکنولوژی Smart Capture و Smile Capture موجود در این دوربین‌ها بپردازیم.
کمپانی وان پلاس بالاخره پرچم‌دار پر سر و صدای خودش هندست وان پلاس ۳ را رسما معرفی کرد. این محصول همان‌طور که به آن پرداختیم از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، شش گیگابایت ظرفیت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ اما در این مقاله روی صحبت ما با دوربین‌های قدرتمندی است که به شما توانایی خلق تصاویری زیبا را می‌دهند. دوربین پشتی این محصول از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Sony IMX298 و دوربین ثانویه آن نیز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX179 مجهز شده است. تمامی این مشخصات قدرتمند در زیر قاب یک تلفن هوشمند فلزی قرار گرفته که بر روی آن نیز لیبل قیمت ۳۹۹ دلاری خورده است.
 
دوربین وان پلاس ٣
 
و اما به بحث اصلی خود یعنی دوربین‌ وان پلاس ۳ خواهیم پرداخت. وان پلاس همراه با پرچم‌دار خود از تکنولوژی Smart Capture و یا تصویربرداری هوشمند نیز رونمایی کرده است. این تکنولوژی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها بوده که دوربین وان پلاس ٣ را جذاب‌تر از همیشه کرده است. تنها هدف اسمارت کپچر به دنبال خلق تصویری کامل و بدون نیاز به تنظیمات اضافی بیش از حد است. کاهنده نویز پویا نیز در این سیستم تعبیه شده است که به‌صورت خودکار در پس زمینه اپلیکیشن دوربین وان پلاس ٣ برای کاهش نویز تصاویر گرفته شده فعالیت می‌کند.
در اینجا ما حالت HDR خودکار را نیز خواهیم داشت. این حالت همان‌طور که از نامش پیداست تمامی شرایط را بدون نیاز به آنکه شما کلید HDR را خاموش و یا روشن کنید، برای یک عکاسی ایده آل HDR فراهم می‌کند. هرچند که شما در صورت درخواست می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
 

دوربین وان پلاس ٣

آخرین بخش از تصویربرداری هوشمند یا همان Smart Capture دوربین وان پلاس ٣ به‌احتمال زیاد محبوب‌ترین بخش آن خواهد بود. این ویژگی در ارتباط با عکاسی سلفی همراه با دوربین ۸ مگاپیکسلی ثانویه این محصول است. ویژگی «Smile Capture» (تصویربرداری همراه با لبخند) به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام لبخند زدن به‌صورت خودکار یک عکس سلفی از خود بگیرید. انجام این کار بسیار ساده است و این کار شما را تشویق خواهد کرد تا در هنگام گرفتن تصاویرتان یک لبخند بر روی لب داشته باشید.

 

دوربین وان پلاس ٣
در انتها باید اشاره کرد که وان پلاس کنترل‌های دستی را برای دوربین وان پلاس ٣ در نظر گرفته است. بنابراین اگر شما عکاس حرفه‌ای هستید می‌توانید به بخش تنظیمات رفته و همه آپشن‌ها اعم از دیافراگم و میزان روشنایی را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید. جالب اینجاست که گزینه مورد علاقه عکاسان یعنی پشتیبانی از فرمت RAW نیز در دوربین وان پلاس ٣ تعبیه شده تا شما قادر به خلق عکس‌هایی با این فرمت باشید.
دوربین وان پلاس ٣

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا