اخبار

دوربین Zenphone 6 با بروزرسانی تقویت خواهد شد

بروزرسانی ZenFone 6   طی چند روز گذشته منتشر شد. در بروزرسانی جدید، night mode به قابلیت های دوربین سلفی اضافه خواهد شد. ایسوس بروزرسانی های گوشی های خود را منتشر کرده و حالا در روند جدید ZenFone 6  منتشر شده است. براساس این بروزرسانی دوربین تقویت شده، و کارایی دوربین بالا می برد.

گوشی ZenFone 6  به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و میزان دقت دوربین ۴۸ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۶.۴ اینچ بوده و یک گوشی هوشمند است و یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعت در این گوشی به کار رفته است.

با بروز رسانی کارایی دوربین افزایش می یابد و می توان تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را تهیه کرد. کاربران باید این بروز رسانی را انجام دهند تا بتوانند عکس ها و ویدیوهای با کیفیتی را تهیه کنند. صفحه نمایش گوشی بزرگ بوده و کاربر هنگام بازی حواس پرتی نخواهد داشت که این قضیه مشخصه خیلی خوب است.

بالا رفتن کارایی دوربین اصلی دستگاه یکی از جدیدترین بروزرسانی ZenFone 6 بوده و باعث خواهد شد تا عکس ها و ویدیوهای با کیفیتی را تهیه کنید. کلیه جزئیات را به وضوح مشخص خواهد شد و این قضیه برای کاربر خیلی خوب است و صد البته برای گوشی هم امتیازی منحصر به فرد محسوب می شود. بروز رسانی ها در هر دوره قابلیت خاصی از دستگاه را پوشش می دهد که و کاربر باید حتما این بروز رسانی را لحاظ کند تا بتواند در مجموع گوشی قدرتمندی را صاحب باشد و بتواند در موقعیت های مختلف از آن استفاده کند.

بروز رسانی دوربین دستگاه باعث افزایش رزولوشن تصاویر و ویدیوها شده و کاربر را شگفت زده خواهد کرد. دوربین سلفی می تواند ۱۰۰ بار بچرخد، ولی هنوز بسیاری از کاربران به عملکرد دوربین دستگاه اعتمادی ندارند و آن را با احتیاط استفاده می کنند.

افزایش کارایی دوربی برای کاربران خبر خوشی است و می تواند به تهیه و ثبت تصاویر باکیفیت خیلی کمک کند. بنابراین حتما بروز رسانی را انجام دهید و از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت لذت ببرید. به ندرت دیده شده که شرکتی دوربین دستگاه را  بروز رسانی می کند. اکثر بروز رسانی در مورد نرم افزارها و سیستم عامل گوشی صورت می گیرد و این بروز رسانی پدیده شگرفی است که شاید بتوان گفت برای اولین بار رخ می دهد و برخی کاربران از این بروزسانی شگفت زده می شدند و کاربران می توانند تصاویر و ویدیوهایی یادگاری و سلفی را تهیه کرده و برای دوستان و آشنایان ارسال کنند. شما کاربر عزیز باید نرم افزار این گوشی را بروز رسانی کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین تصاویر  و ویدیوها را تهیه کنید.

با یک دوربین بروز شده می توانید یک گردش  و پیک نیک لذت  بخشی را سپری کنید و در انتهای روز با کلی عکس  و ویدیو به منزل خود برگردید و از گردش خود خاطره لذت بخش تصویری را به یادگار بگذارید. بروز رسانی دوربین این گوشی به طور یقین مزایای خود را دارد و در نهایت به استفاده بهتر از گوشی منج خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا