اخبار

دو آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است

سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت که قرار است به یک پلتفرم یکپارچه برای تمام محصولات این کمپانی از سیستم‌های دسکتاپ گرفته تا موبایل‌های ویندوز فون تبدیل شود، این روزها تغییرات زیادی را به خود می‌بیند و کاربران قابلیت‌های جدید زیادی را دریافت کرده‌اند، اما گویا تاریخ بعدی عرضه‌ی آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ به این زودی‌ها نخواهد بود.
همین چند روز پیش بود که مایکروسافت به مناسبت یک ساله شدن سیستم عامل ویندوز ۱۰ خود، آپدیت بزرگی را برای آن عرضه کرد. در این به‌روزرسانی که دریافت آن برای تمام کاربرانی که پیش از این ویندوز ۱۰ را بر روی سیستم خود نصب کرده بودند، رایگان بود، کمپانی ردموندی از تغییرات زیادی پرده برداشت و بسیاری از ایرادات فنی سیستم عامل اختصاصی خود را برطرف کرد.
 
اما گویا مایکروسافت دیگر به تمام اهداف خود برای نسل دهم ویندوز خود در سال جاری رسیده است و تاریخ عرضه‌ی محموله‌ی بعدی آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ را به سال بعدی موکول کرده است. دقیقا بعد از عرضه‌ی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰، مدیران مایکروسافت اعلام کرده‌اند که دو آپدیت بزرگ دیگر برای این سیستم عامل در نظر گرفته‌اند که هر جفت آنها در سال ۲۰۱۷ و با فاصله‌ی زمانی چند ماه عرضه خواهند شد.
 
این موضوع به معنای آن است که مایکروسافت از این پس قصد دارد برنامه‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ را تغییر دهد و این آپدیت‌ها را به صورت هر شش ماه یکبار و یا دو آپدیت به ازای هر سال در اختیار کاربران قرار دهد. پیش از این هم در ویندوز ۸ این برنامه ریزی را از سوی مایکروسافت شاهد بودیم.
 

عرضه‌ی آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ تا حدود پنج ماه دیگر

دو آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است
 
به گزارش خبرگزاری Windows Central دو آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ در سال آینده با نام‌های رمزی Redstone 2 و Redstone 3 شناخته خواهند شد که آپدیت اول در همان اولین روزهای سال ۲۰۱۷ روانه‌ی سیستم‌های کامپیوتری خواهد شد. به‌روزرسانی بعدی هم حدود چهار تا شش ماه بعد و در اواخر تابستان و یا در اوایل پاییز توسط مایکروسافت عرضه خواهد شد تا پرونده‌ی این سیستم عامل در سال ۲۰۱۷ نیز بسته شود.
 
در ادامه‌ی این گزارش آمده است که بیلدهای داخلی کمپانی مایکروسافت در حال حاضر بر روی رنج ۱۴۹۰۰ قرار دارد و این به معنای آن است که نسخه‌‌های آزمایشی و بتای آن به زودی در اختیار تست کنندگان قرار خواهد گرفت تا بازخورد خود از باگ‌های احتمالی را برای کمپانی سازنده ارسال کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا