اخبار

با دو غول کش به نام الفون یو و الفون پرو آشنا شوید

با دو غول کش به نام الفون یو و الفون پرو آشنا شوید

تلفن همراه هوشمند الفون یو (Elephone U) و نسخه پروی آن تمامی ویژگی‌های یک پرچم‌دار را در خود جای داده‌اند. جنس بدنه این دو تلفن همراه هوشمند پرزرق‌وبرق از فلز و شیشه است و صفحه‌نمایش AMOLED خمیده به همراه دوربین دوقلو در بدنه پشتی خود پشتیبانی می‌کنند. صفحه‌نمایش‌های خمیده OLED و بدنه شیشه‌ای تنها مختص برندهایی نظیر سامسونگ نیست و الفون حتی از صفحه‌نمایش سامسونگ نیز در این دو تلفن همراه هوشمند استفاده نکرده است و به‌جای آن از صفحه‌نمایش‌های ساخت BOE بهره گرفته شده است که در عین داشتن قابلیت‌های صفحه‌نمایش‌های OLED از پنل‌هایی استفاده می‌کند که نرخ کنتراست بسیار بالایی داشته و مصرف باتری آن نیز بسیار بهینه است.
تفاوت میان الفون یو و الفون پرو در آن است که الفون یو از پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی مدیاتک هلیو P23 استفاده می‌کند و این در حالی است که کاربران پرو از کوالکام ۶۶۰ استفاده می‌کنند و همین امر نیز موجب شده است تا قابلیت ضبط ویدیوی ۴K برای آن‌ها ممکن شود. همچنین برترین نسخه این تلفن‌های همراه هوشمند با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که امروزه بیشتر بر روی تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار دیده می‌شود.
زمانی که استفاده از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه شارژ بی‌سیم را نیز به دو مدل الفون یو و الفون پرو اضافه می‌کنیم می‌توانیم برتری و مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها را به معنای واقعی درک کنیم. به‌خصوص این که نسخه یو و پروی الفون به ترتیب با قیمت‌های ۳۸۹٫۹۹ و ۴۵۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شوند.
از دیگر قابلیت‌های بسیار جذاب این دو تلفن همراه هوشمند یعنی الفون یو و الفون پرو استفاده از قابلیت تشخیص چهره است که به‌تازگی بر روی تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار اپل معرفی شده است. همچنین هر دوی تلفن‌های همراه یاد شده از اندروید ۸٫۰ اوریو به‌صورت پیش‌فرض بهره می‌برند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا