اخبار

دیوید هیتر: کنار گذاشتن من از Metal Gear Solid بی احترامی بود!

سری Metal Gear Solid همواره نقطه عطفی در عناوین کنسول های سونی بوده و اولین شماره این بازی یکی از اولین بازی های سینمایی کنسول PlayStation به حساب می آید. شاید یکی از نقاط قوت این سری بازی ها، صداگذاری کاراکتر Snake توسط آقای دیوید هیتر باشد. با این حال هیدئو کوجیما، کارگردان نام آشنای سری بازی های Metal Gear Solid، در آخرین بازی خود یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain تصمیم گرفت صداگذاری کاراکتر Snake را بجای دیوید هایتر به کیفر ساترلند واگذار کند. آقای هیتر به تازگی درباره این تصمیم کوجیما اظهار نظر کرده است.
 
دیوید هیتر همچنین به اینکه چقدر از شرکت نداشتن در پروژه های Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ناراحت شده بود اشاره کرد و گفت که در آن زمان باعث شد این شبهه بوجود آید که رابطه او و کوجیما شکرآب است.
 
صحبت های دیوید هیتر درباره جداییش از سری بازی های Metal Gear Solid، توسط وبسایت GaminBolt و از پادکستی ویدیویی در کانال یوتیوب YongYea برداشت شده است:
 

به نظرم این تصمیم یه جور بی احترامی بود. احساس می کنم کارهای زیادی برای این مجموعه انجام دادم اما باز هم میگم، این یه مسئله شخصی نیست و بیزنس همین چیزها را هم دارد. پس به همه کسانی که فکر میکنند من از کار بر کنار شدم و یا خیلی ناراحتم باید بگم که هیچ کدام از این ها واقعیت ندارد.

وی همچنین افزود که از تجربه حضور خود در این مجموعه خوشحال بوده و پایان داستان بازی را نیز دوست داشته است.
پس آنطور که به نظر می رسد، دیوید هیتر هنوز به سری بازی های Metal Gear Solid علاقه دارد، هرچند دیگر عضوی از آن نباشد.
 

David Hayter
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا