اخبار

رابط کاربری لانچر گوگل پیکسل تغییر پیدا خواهد کرد

گوگل هر از گاهی تکه کد هایی از کار خود را در لابه لای دیگر برنامه ها قرار می دهد تا شاید توسعه دهندگان بتوانند این ردپاها را کشف کرده و بتوانند تحلیل کنند تا برنامه های آتی گوگل را تشخیص دهند.
یکی از توسعه دهندگان گوگل، به تازگی تغییرات UI را در لانچر گوگل پیکسل از طریق اندروید پی کشف کرده است، این تغییرات در عین جزئی بودن، قابل مشاهده هستند و در حال حاضر نوار جست‌وجوی گوگل را تحت تأثیر قرار داده‌اند. بزرگترین تغییر قابل مشاهده، جدا شدن آیکن جست‌وجوی صوتی از نوار جست‌وجو است. پارامترهای توسعه‌دهنده‌ی مرتبط با ظاهر جدید نیز نام‌های گویایی دارند که در کادر زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.
بنابراین احتمالا گوگل در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مجدد لانچر پیکسل در سال ۲۰۱۸ است. منبع ابتدایی یافته‌های اخیر، نشان از آمدن چندباره‌ی نام گوگل پیکسل ۳ دارند. در حالی که نمی‌توان احتمال عرضه‌ی گوگل پیکسل جدیدی را در آینده رد کرد؛ اما باید تا زمان انتشار شواهد بیشتر در این خصوص، کمی با تردید به این مسأله نگاه کنیم.
البته به نظر می رسد که تمام تغییرات به وجود آمده پیرامون تغییر در طراحی متریال گوگل خواه بود. تنها یک ماه تا زمان برگزاری Google I/O 2018 فاصله داریم؛ اما تا آن زمان چنانچه تغییرات کوچک لانچر پیکسل و مسیری که زبان طراحی گوگل در حال طی کردن آن است، برای شما جذاب به‌نظر می‌رسد، می‌توانید این تغییرات را در اپلیکیشن بدون نیاز به روت Pixel Launcher تجربه کنید. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن وعده داده‌اند که به‌زودی تغییر در نوار جست‌وجو را به آن اضافه کنند.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا