اخبار

رابط کاربری هواوی MEUI 10 معرفی شد!

هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان HarmonyOS رابط کاربری جدید خود را با نام MEUI 10 معرفی کرد. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم نگاهی به جزپیات این محصول بیاندازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

در طول روز گذشته کمپانی هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان HarmonyOS نسخه جدیدی از رابط کاربری خود را برای محصولات هوشمندش معرفی کرد که MEUI 10 نام داشت. همچنین دومین اطلاعیه مهم کنفرانس توسعه دهندگان هواوی نیز اعلام شد. غول چینی هواوی ساختار جدید رابط کاربری اختصاصی خود را که دهمین نسخه از این رابط کاربری است در جریان این رویداد معرفی کرد که برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید را در آن شاهد هستیم.

هواوی

اگرچه اطلاعات زیادی راجب این رابط کاربری جدید در جریان کفرانس گزارش نشد، اما عملکرد کلی این رابط کاربری بسیار سریع‌تر از گذشته شده و دستور با سرعت بسیار بیشتری اجرا می‌شوند.

این UI جدید دارای تم‌ها، تصاویر پس‌زمینه، فونت و انیمیشن‌های جدید است که شامل برخی بهبود‌ها در زمینه تماشای فیلم و اجرای بازی نیز می‌شود. نسخه جدید این رابط کاربری بیشتر در زمینه گالری و مدیریت تصاویر بهبود‌های زیادی را به خود دیده است. در طراحی ساختار جدید آیکون‌ها از HarmonyOS در این رابط کاربری جدید استفاده شده است که شامل جزپیات بیشتری می‌شود.

انتظار داریم MEUI 10 بعد از گذر از نسخه بتا ۶ به صورت رسمی منتشر شود و در اندروید ۱۰ شاهد رابط کاربری مذکور باشیم. رابط کاربری مذکور تمام بخش‌های تلفن هوشمند را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تغییرات ظاهری آن در کل سیستم عامل مشهود است. از تاریخ ۸ سپتامبر این نسخه جدید که همراه با اندروید ۱۰ فعالیت می‌کند وارد کامپیوتر کامپیوتر‌های این شرکت خواهد شد.

نسخه آزمایشی این رابط کاربری برای دستگاه‌های Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 RS و Mate 20 X عرضه خواهد شد. در ماه سپتامبر نیز آخرین نسخه از خانواده هواوی میت ۳۰ همراه با این رابط کاربری معرفی و روانه بازار می‌شود. باید توجه داشت که فعلا اطلاعات دقیق و زیاد کاملی در این خصوص توسط هواوی منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد دستگاه‌های P Smart Z, P Smart+ 2019, P Smart 2019, P20 Pro, P20, Mate 10 Pro, PORSCHE DESIGN Mate 10, PORSCHE DESIGN Mate 20 RS, Mate 20 X, Mate 10 و Mate 20 i این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود که هواوی تلفن‌های هوشمند ۹X Pro, 9X، ۲۰ Pro, 20 , 20i/20 Lite، View 10/V10، View 20/V20, 10, 10 GT, 10 Lite, Play, Note 10, 8X, 8X Max, 8C, Magic 2و ۸A را نیز به لیست دستگاه‌های دریافت کننده این رابط کاربری جدید اضافه کند.

همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، کمپانی هواوی رابط کاربری جدید خود را با نام MEUI 10 معرفی کرده است. نام تلفن‌های هوشمندی هم که انتظار می‌رود این رابط کاربری جدید را دریافت کنند در این مقاله ذکر شد. نظر شما در این خصوص چیست!؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


مطالب بیشتر از موبایلستان:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا