اخبار

رترو تینکپد لنوو رونمایی شد

امروز به طور اتفاقی تصویر لپتابی در وبسایت لنوو منتشر شد که به نظر می رسد تصویر رترو تینکپد لنوو باشد. این تصویر سریعا از روی وبسایت این شرکت برداشته شد.
این تصویر سایز کوچکی داشت و تصویر آن زیاد مشخص نبود اما علاقه مندان به لپتاپ های رترو را بسیار زیاد کرد.
در سال ۲۰۰۵ تینکپد به لنوو فروخته شد تا بتواند میراث خود را در عین نوآوری حفظ کند. لنوو به‌منظور پی‌ بردن به اینکه طرفداران لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد به تجربه‌ کردن چه ویژگی‌هایی در لپ‌تاپ ویژه‌ی رترو تینک‌پد علاقه‌مند هستند، تعدادی نظرسنجی در این زمینه برگزار کرد.
درحالی‌که ظاهرا نسخه‌ی محدود تینک‌پد، تمام قابلیت‌های مورد نظر طرفداران را در بطن خود نخواهد داشت – در داخل تصویر فاش‌شده خبری از گیره‌های روی در، چراغ‌های تینک‌لایت و نمایشگر ۱۶:۱۰ نیست – اما احتمالا چینی‌ها قابلیت‌های نوستالژیک کافی برای خشنود‌کردن طرفداران پرو‌پاقرص سری تینک‌پد را در این لپ‌تاپ در نظر گرفته‌اند.
به‌ نظر می‌رسد که کیبورد جزیره‌ای به‌کاررفته در نسل کنونی لپ‌تاپ‌های تینک‌پد، در نسخه‌ی رترو جای خود را به کیبوردی مرسوم‌ با ابعاد مناسب و عمق حرکتی بیشتر کلید‌ها داده است. این کیبورد از ساختار قدیمی هفت‌ردیفی بهره می‌برد و کلید پاور در آن درست مانند نمونه‌های قدیمی، در بخش میانی قرار گرفته است.
همین روز ها باید منتظر رونمایی به طور رسمی از این لپتاپ استثنایی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا