اخبار

ردمی پرو ۲ چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟

برخی مشخصات و ویژگی های گوشی ردمی پرو ۲ منتشر شده است. اندازه صفحه نمایش آن ۳۹/۶ اینچ و فول اچ دی پلاس است. شرکت ردمی تصمیم گرفته که گوشی منحصر به فرد و پرچمداری را به بازار عرضه کند.اگرچه نام این گوشی منتشر نشده ولی یکی از مشخصات و ویژگی های این گوشی در شبکه های اجتماعی و اینترنت دست به دست می شود. گوشی جدید شرک ردمی خاص و قدرتمند خواهد بود.

مشخصات فنی به همراه با تصویر در اینترنت منتشر شده است. طراحی این نوع گوشی به گوشی نوت ۷ بسیار شبیه است. صفحه نمایش آن یکپارچه بوده و بریدگی ندارد. دوربین سلفی گوشی خاص و ممتاز ردمی، پاپ آپ است. ۲۰ مگاپیکسل، رزولوشن دوربین سلفی است. اگرچه دوربین سلفی این دوربین خاص و ممتاز است ولی حاشیه هایی پایینی و بالایی صفحه نمایش مشخص می کند که در صفحه نمایشگر آن تغییرات زیادی اعمال نشده است. قیمت ارزان و مناسب دستگاه این نقیصه را مخفی می کند.

اندازه صفحه نمایش گوشی ردمی پرو۲، ۳۹/۶ اینچ فول اچ دی پلاس بوده و گلس آن گوریلاگلس ۵ است. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است. دوربین اصلی سه گانه به صورت عمودی در پنل پشتی جا خوش کرده و رزولوشن آن، ۴۸ مگاپیکسل است. باتری این گوشی پرچمدار، ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی را دارد. قابلیت ارسال مدارک و تصاویر از طریق اینفریرد باعث خاص شدن گوشی شده است.

شرکت ردمی در ابتکار جدید خود تصمیم گرفته که گوشی جدید ردمی پرو ۲ را به دوربین سه گانه مجهز کند. قاب گوشی به رنگ های مشکی،آبی و قرمز بوده و طی مراسمی معرفی و عرضه خواهد شد. همزمان با عرضه محصول، نام گوشی هم مشخص خواهد شد. گوشی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. رزولوشن دستگاه ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل خواهد بود. صفحه نمایش آن، ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می دهد. تراشه Qualcomm MSM8916 Snapdragon 410 قدرت این گوشی را به رخ می کشد.

قابلیت های فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR، ۱.۴ μm pixel size، مکان یابی جغرافیایی در این نوع گوشی تعبیه شده است. یک جک ۵/۳ میلی متری در هدفون آن به کار رفته است. به حسگرهای سنسور مجاورت، قطب نما و شتاب سنج، ژیروسکوپ مجهز است. باتری این دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه به صورت سریع شارژ شده و می توان گفت که ۳۰% باتری در این حالت بازیافت می گردد. قابلیت های MP3/WAV/eAAC+/FLAC برای اجرای فایل های صوتی و تصویری به سایر قابلیت های آن اضافه شده است.

همه فایل ها به صورت درختی نمایش داده می شوند و نرم افزارهای ویرایشی عکس و ویدئو نیز باعث شده تا به اذعان برخی کاربران خاص و ممتاز به نظر برسد. بلوتوث آن از نوع v4.0، A2DP، LE است و سیستم GPS آن از نوع A-GPS، GLONASS، BDS و شبکه های بی سیم مانند Wi-Fi Direct Hotspot, ، Wi-Fi 802.11 b/g/n در آن به کار گرفته شده است. صدای رادیو از نوع استریو بوده و در موج فرکانسی FM قابل تنظیم است. دو پورت USB، USB Host و microUSB v2.0 در این دستگاه به کار گرفته شده است. از آن جایی که این گوشی در دو نسخه متفاوت حافظه عرضه خواهد شد پیش بینی می شود که هر نسخه قیمت متفاوتی داشته باشد.

گوشی با ۲ گیگا بایت رم به قیمت ۱۷۴ دلار عرضه خواهد شد. نسخه هایی با حافظه هایی بالاتر چه به لحاظ داخلی و چه حافظه جانبی، باقیمت بالاتری عرضه خواهد شد. ردمی که زیر مجموعه شرکت شیائومی است این بار تصمیم گرفته که گوشی خود را با نوآوری های جدیدی روانه بازار کند. رندرهای این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo  منتشر شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا