اخبار

ردمی K20 شیائومی با مشخصات بزرگ همراست

به تازگی جزئیات سخت افزاری محصول جدید شیائومی موسوم به ردمی K20 فاش شد. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۳۹/۶ اینچ است. شرکت ردمی که یکی از شرکت های تابعه شرکت شیائومی است، گوشی خاص و پرچمدار خود با نام K20 را رونمایی و معرفی خواهد کرد. رسانه ها اخیرا به مشخصات و ویژگی های گوشی ردمی K20 دست یافته اند.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۳۹/۶ اینچ و به فناوری OLED مجهز بوده و اندازه تصویر آن ۱۹:۵۹ است و رزولوشن دستگاه هم فول اچ دی است. دقت دوربین سلفی این گوشی ۲۰ مگا پیکسل و با گشادگی دیافراگم f/2.0 است که به صورت هوشمند عمل می کند.

یک دوربین سه گانه در دوربین به کارگرفته شده است. دقت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم f/1.7 است. میزان دقت دو لنز دو دوربین دیگر ۸ و۱۳ مگاپیکسل است که به صورت اولترا واید و تله فوتو تنظیم شده اند.

باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که با برق ۲۷ وات خیلی سریع شارژ می شود. یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت این گوشی خاص و ممتاز اندرویدی را تامین می کند. شرکت ردمی در رابطه با رم گوشی از نوع LPDDR4X  و به رسانه ها هیچ توضیحی نداده است. حافظه داخلی دستگاه UFS2.1 خواهد بود.

شرکت هنوز اطلاعات کامل این دستگاه در اینترنت منتشر نشده است. به طور مثال، محل دقیق حسگر اثر انگشت مشخص نشده است. براساس برخی منابع مشخص شده که این حسگر در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. پیش بینی شده که قیمت این گوشی همانند گوشی شیائومی پوکوفون F1 باشد، بنابراین شاید، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار بگیرد.

کاربران هندی، گوشی های ردمی را خیلی زیاد دوست دارند. به احتمال زیاد، گوشی ردمی K20 با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ارزان ترین گوشی پرچمدار باشد. رزولوشن صفحه نمایش ۲۳۴۰×۱۰۴۰ مگاپیکسل  و سیستم عامل آن، اندروید ۹ پای است. حسگرهای شتاب سنج، مجاورت، قطب نما، ژیروسکوپ در این گوشی به کار رفته است. بازی هایی با گرافیک بالا براحتی اجرا شده و کاربران می توانند این نوع بازی ها را براحتی انجام دهند. حافظه دستگاه ۶۴ گیگا بایت است که می تواند ۲۵۶ گیگا بایت افزایش داده شود.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه این گوشی مشخص نشده ولی انتظار داریم که به همین زودی عرضه شده و در اختیار کاربران قرارگیرد. این گوشی علی رغم امکانات تعبیه شده در گوشی، ارزان بوده و همه کاربران می توانند این نوع گوشی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. این شرکت، دوربین این گوشی را ۳۰۰۰ هزار بار آزمایش کرده تا کارایی و عملکرد آن به اثبات برسد و در تاریخ ۲۸ مه در پکن عرضه خواهد شد و کاربران در این تاریخ می توانند این گوشی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

امتیاز دستگاه در بنچمارک ۴۵۸۷۵۴ است. شرکت ردمی در حساب توئیتری خود تا حدی به مشخصات گوشی اشاره و اطلاعاتی راجع به گوشی جدید خود منتشر کرده است. گوشی ردمی K20 در کشورهای شبه قاره هند معرفی شده و کاربران این کشورها از آن استقبال کرده و فروش خوبی داشته است و انتظار می رود که در سایر کشورها نیز به تعداد بالایی به فروش برسد. دوربین این گوشی به قدری با کیفیت است که  در محیط با نور کم، عکس های با کیفیتی را بگیرد.

در کل این گوشی، خوب و با کیفیت بوده و می تواند همه نیازهای کاربر را برطرف کند و حتی می تواند به واسطه دوربین سه گانه، عکس ها و تصاویر با کیفیتی را تهیه کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. تصاویرر و ویدیوهای این گوشی پرچمدار بی نظیر است. انتظار می رود همزمان با گوشی پوکو F2 در هند رونمایی شود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا