اخبار

رشد سهم سامسونگ و کاهش سهم HTC , LG و موتورلا در بازار آمریکا

سامسونگ به دلیل فقدان یک استراژی محکم در بخش گوشی هوشمند ارزان قیمت در بازار های چین و هند دوران سختی را تحمل کرده است اما در آمریکا این وضع متفاوت است , این تولید کننده ی کره ای موفق شد جایگاه خود را در سه ماه ی دوم سال در این بازار محکم کند. بر اساس آخرین بررسی گزارش comScore سهم بازار گوشی های هوشمند سامسونگ در آمریکا با رشد ۱.۶ درصدی در سه ماه ی اول به ۲۸.۶ درصد افزایش پیدا کرده است که این رشد شرکت را به سهم ۴۲.۱ درصدی اپل نزدیک کرده است. اپل نیز موفق شده تا رشد ۰.۷ درصدی را در این دوره ی زمانی داشته باشد. این در حالیست که LG و motorola و HTC با کاهش سهم خود در این بازار مواجه شدند و در جایگاه سوم,چهارم,پنجم قرار گرفتند.
رشد سهم سامسونگ در بازار آمریکا می تواند به طور اصلی به عرضه ی گالاکسی اس ۵ که در کل اپراتور های آمریکا صورت گرفت مربوط شود. که این سنت تمامی پرچمداران این شرکت در سال های اخیر بوده و بدون شک با عرضه ی گالاکسی نوت ۴ پیشرفت بهتری خواهد داشت.
اگر بخواهیم به سهم سیستم عامل ها توجه کنیم , اندروید همچنان با ۵۱.۹ درصد در پایان june پیشتاز است و به دنبال آن اپل با سهم ۴۲.۱ درصدی در جایگاه دوم قرار دارد. ویندوزفون , symbian و blackberry سهم اندک ۳.۴ , ۲.۴ , ۰.۱ را در بازار کسب کرده اند.

پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا