اخبار

رفع یکی از مشکلات اصلی پیکسل توسط گوگل

رفع یکی از مشکلات اصلی پیکسل توسط گوگل

رفع باگ پیکسل

شرکت گوگل با عرضه کردن تلفن همراه هوشمند پیکسل توانست تا نظر بسیاری از کاربران را نسبت خود مساعدتر از پیش کند. این تلفن همراه که به‌عنوان یکی از نیرومندترین محصولات موجود در بازار مصرف به‌حساب می‌آید، توانسته است تا بسیاری از کاربران را به خود جذب کند ولی این موضوع به معنی این نیست که این دستگاه به‌هیچ‌عنوان نقطه ضعفی ندارد و شرکت گوگل نیز از این موضوع آگاهی دارد.

در این میان یکی از مهم‌ترین مشکلات کشف شده بر روی این تلفن همراه، باگ عجیب‌وغریب هنگ کردن دستگاه بود که موجب می‌شد تا برخی از مدل‌های موجود در بازار، به‌صورت ناگهانی از کار بیفتند و برای راه‌اندازی مجدد آن‌ها نیز نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه باشد.

در این میان به‌روزرسانی امنیتی و بهینه‌سازی عملکرد جدیدی که توسط گوگل برای این دستگاه ارائه شده است، به‌صورت مستقیم به این موضوع رسیدگی کرده است و همین امر نیز موجب شده است تا شاهد رفع کامل این مشکل بر روی همراه‌های سری پیکسل باشیم.

گوگل به‌تازگی با اعلام این موضوع در فروم خبری تلفن‌های همراه خود یادآور شده است که اولویت اصلی مسئولان این شرکت، رفع هرچه سریع‌تر مشکلات احتمالی موجود بر روی دستگاه‌ها است و به همین دلیل نیز این به‌روزرسانی با به‌روزرسانی‌های بعدی برای بهینه‌سازی بیشتر دستگاه همراه خواهد بود.

گوگل درباره دلیل رخ دادن این مشکل نیز اعلام کرده است که هنگ کردن دستگاه و یا اختلال در سرعت یا دقت عملکرد تلفن همراه می‌تواند به دلیل موارد متعددی رخ بدهد. این موارد می‌توانند شامل موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشند و گوگل نمی‌تواند تضمین کند که در صورت مشکل پیدا کردن دستگاه در صورت استفاده از یک نرم‌افزار غیرمطمئن، این مشکلات دوباره بر روی این دستگاه پدیدار نگردند. بااین‌حال گوگل درخواست کرده است که در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این تلفن‌های همراه، آن را به مسئولان این شرکت اطلاع بدهید تا برای رفع هرچه سریع‌تر آن اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا