اخبار

رقیب iOS و اندروید نیامده شکست خورد

شرکت آکاداین ‌که قرار بود سیستم عامل نیرومندی را به‌عنوان رقیب سیستم‌عامل‌های همراه یعنی اندروید و iOS در پروژه خود ناموفق بوده و از همکاری با شرکت موزیلا دست خواهد کشید.
شاید برای کسانی که در طول ۵ سال اخیر با دنیای تلفن‌های همراه و سیستم عامل‌ها آشنا شده‌اند، حتی تصور وجود رقیب برای iOS و اندروید دشوار به نظر می‌رسد. با این حال یک شرکت استارت‌آپ مدعی آمادگی برای به چالش کشیدن این دو سیستم عامل شده است.
شرکت آکاداین تکنولوژیز که یک کمپانی استارت‌آپ است چندی پیش مدعی شده بود که قصد دارد تا یک جایگزین نیرومند برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید را به کاربران ارائه کند.

با این حال به نظر می‌رسد که پروژه بلند پروازانه این شرکت پیش از شروع با شکست روبرو شده است و مسئولان این شرکت مجبور شده‌اند تا این پروژه را به حالت تعلیق دربیاورند.
یکی از مسئولان این شرکت در این باره می‌گوید: «بنابر مشکلاتی پیش‌بینی‌نشده ما موفق به دریافت منابع مالی مورد نیاز نشدیم و تمام فعالیت‌های مهندسی ما بر روی سیستم عامل H5OS به‌واسطه بدقولی انجام شده به تعلیق درآمد.»
به این ترتیب به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل‌های تحت نظارت شرکت موزیلا برای دومین بار با شکست روبرو شده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که شاهد سومین تلاش برای احیای این سیستم عامل باشیم.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا