اخبار

رندرهای جدید هواوی پی ۹ را مشاهده کنید

هوآوی پس از کسب مقام سوم بزرگترین تولید‌کننده اسمارت‌فون دنیا با ۱۰۸ میلیون دستگاه به‌فروش رفته، حالا قدم بعدی را محکم‌تر برمی‌دارد و چشم به صدر این بازار پر هیاهو دوخته است. هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) پرچمدار بعدی چینی‌ها خواهد بود که با بدقولی هوآوی، معرفی آن به تعویق افتاد.
پس از محصولات موفقی نظیر P8، Mate 8، Nexus 6P و Huawei Watch حالا چشم بادامی‌ها با به‌روز رسانی لیست بلندبالای محصولات خود تصمیم به ادامه روند صعودی فروش خود دارند. رندرهای زیادی از P9 در فضای مجازی انتشار یافته‌اند؛ اما با قرار گرفتن در فاصله‌ای بسیار اندک از زمان معرفی این پرچمدار، نباید به شایعات بی‌توجه بود. چرا که هرچه به زمان معرفی رسمی نزدیک می‌شویم احتمال صحت رندرها و شایعات افزایش می‌یابد و بیشتر به واقعیت می‌گرایند.
همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، تیزر رسمی هوآوی نهمین روز از ماه جاری میلادی را برای معرفی P9 گوشزد می‌کرد. اما مشکلات دوربین دوگانه پشت دستگاه مانع از تحقق این وعده شدند. جالب است بدانید این اسمارت‌فون گواهینامه FCC خود را نیز دریافت نموده اما تکنسین‌های هوآوی همچنان درحال کار برروی پردازش تصاویر ثبت شده دوربین گوشی می‌باشند.
گرچه در تصاویر لو رفته از این گوشی، نمای کاملی از جلوی دستگاه مشاهده نمی‌شود اما دوربین و فلش دوگانه به‌راحتی جلب توجه می‌کنند. به‌مانند ۶P، حسگر اثر انگشت اسمارت‌فون نیز زیر ماژول دوربین قرار دارد. در لبه راستی گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور به‌چشم می‌خورند و کمی پایین‌تر درگاه سیم‌کارت تلفن همراه جای گرفته است.
طبق شنیده‌ها، Huawei P9 در چهار مدل به بازار عرضه خواهد شد. Huawei P9 Lite با قلب تپنده شش هسته‌ای ۶۴بیتی Snapdragon 650، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافطه داخلی همراه خواهد شد. Huawei P9 (که در تصاویر زیر می‌بینید) در دو مدل رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. پردازنده‌های این دو مدل متفاوت خواهند بود و مدل ضعیف‌تر از پردازنده Kirin 950 و مدل دیگر Kirin 955 را برای پردازش اطلاعات کاربر در اختیار خواهند داشت. و در آخر Huawei P9 Max با نمایشگری ۶ اینچی و سخت‌افزاری مشابه مدل قدرتمند P9 برای فروش در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.
فراموش نکنید این اطلاعات شایعاتی بیش نبوده و هیچ‌گونه واکنش رسمی از سوی مقامات هوآوی مبتنی بر تایید این اطلاعات صورت نگرفته است. بایستی تا زمان معرفی رسمی پرچمدار ۲۰۱۶ هوآوی در ماه آپریل (فروردین) خود را به شنیدن شایعات عادت دهیم.
 

Huawei-P9-render-leak_22

Huawei-P9-render-leak_23

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا