اخبار

رندرهای جدید گلکسی نوت ۹ خبر از طراحی جدید دوربین پشتی دستگاه می دهند

گلکسی نوت ۹ به عنوان پرچم‌دار سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد. رندر‌هایی از این محصول منتشر شده است که گفته می‌شود بر اساس طرح کامپیوتری سامسونگ طراحی شده‌اند. با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی به این رندر‌ها بیاندازیم.
سری نوت سامسونگ یکی از محصولات بالارده و پرچم‌دار این کمپانی هستند که همه ساله پیش از زمان معرفی خود جنجال‌ زیادی به پا می‌کنند. امسال نهمین نسخه از این سری با نام گلکسی نوت ۹ معرفی خواهد شد و همانند سال‌های پیشین اخبار و شایعات زیادی را در خصوص این محصول شاهد هستیم. حال اکانت @OnLeaks در توئیتر رندر‌هایی از این تلفن هوشمند را منتشر کرده است که گفته می‌شود ظاهر رسمی این محصول را نشان می‌دهند. این رندر‌ها با همکاری ۹۱mobiles طراحی شده‌اند و گفته می‌شود که مرجع آن‌ها برای ساخت این رندر‌ها CAD (طراحی کامپیوتری) تولید کننده بوده است. در حقیقت سعی شده این رندرها بسیار شبیه به نسخه نهایی گلکسی نوت ۹ باشند.

مطالب مرتبط:

گلکسی نوت 9
بنابر فرض و اطلاعات پیشین، به نظر نمی‌رسد که گلکسی نوت ۹ تفاوت‌های زیادی از نظر طراحی نسبت به نسخه سال قبل خود نداشته باشد. بخش جلویی دستگاه تفاوت چندان زیادی نمی‌تواند با گلکسی نوت ۸ داشته باشد و تنها حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کاهش خواهند یافت. گوشه‌های دستگاه نیز تغییر چندانی نسبت به نسخه سال قبل نداشته‌اند و در این بخش‌ها شاهد پورت USB Type-C، شیار اسپیکر، میکروفون، جک ۳.۵ میلی متری صدا و جایگاه قلم استایلوس S Pen خواهیم بود.
گلکسی نوت 9
گلکسی نوت 9
سامسونگ در بخش پشتی گلکسی نوت ۹ تغییراتی را از نظر طراحی اعمال کرده است. دوربین‌های دوگانه این محصول به صورت افقی در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و سنسور اثر انگشت نیز دقیقا در زیر این بخش قرار دارد. گفته می‌شود ابعاد گلکسی نوت جدید ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی‌متر خواهد بود. با وجود چنین ابعادی به نظر می‌رسد که سایز این محصول بسیار شبیه به گلکسی نوت ۸ خواهد بود. گفتنی است که گلکسی نوت ۸ ابعادی ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ میلی‌متری داشت. این تلفن هوشمند دارای نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع AMOLED است که احتمالا وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند.
گلکسی نوت 9
از سایر مشخصات گلکسی Note 9 می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ و باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود که این محصول در بخش دوربین ارتقای چشمگیری به خود ببیند.
گلکسی نوت 9
سامسونگ پرچم‌دار جدیدش را احتمالا در زمانی زودتر‌ انتظار و در تاریخ ۹ اگوست (۱۸ مرداد) معرفی خواهد کرد. نظر شما در خصوص طراحی گلکسی نوت ۹ چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا