اخبار

رندرهای جدید گلکسی S7 Edge منتشر شد

هنوز یک هفته مانده به رویداد بزرگ MWC 2016 که قرار است سامسونگ در کنفرانس خبری خود که یک روز قبل از افتتاح این رویداد برگزار خواهد شد از سری جدید گلکسی S7 رونمایی کند. با این حال، به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی S7 Edge منتشر شده که پشت و جلوی گوشی را در سه رنگ متفاوت نشان می‌دهد.
تاکنون ما تصاویر متعددی از دو گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) مشاهده نموده و همچنین تقریبا با مشخصات سخت افزاری و اطلاعات مختلف گوشی آشنایی کاملی پیدا کرده‌ایم. هرچند به تازگی تصاویر رندر جدیدی از گوشی گلکسی S7 Edge در فضای مجازی منتشر شده است.
رندرهای جدید توسط افشاگر معروف، ایوان بلاس در حساب کاربری توییتری وی ( evleaks@ ) قرار گرفته که گوشی گلکسی S7 Edge را در ۳ رنگ متفاوت سیاه، نفره‌ای، و طلایی نشان می‌دهد. همانطور که قبلا به شما گفته بودیم پرچم‌دار جدید سامسونگ شباهت زیادی به مدل قبلی خود، گوشی گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge ) دارد. البته چند تفاوت جزئی در طراحی گوشی اعمال شده که می‌توان به انحنای بیشتر در لبه‌های پشت گوشی اشاره کرد.
مانند گلکسی S7 انتظار می‌رود که مدل اج این گوشی نیز در بیست و یکم اسفند ماه بصورت جهانی عرضه شود. احتمالا این گوشی ۷۹۹ دلار قیمت داشته در حدود ۱۰۰ دلار از مدل معمولی گلکسی اس ۷ گران‌تر خواهد بود. گفته شده که سامسونگ در این سری از قابلیت‌های جدیدی استفاده کرده و سری گلکسی S7 نسبت به مدل‌ قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک، اضافه شدن درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی، دوربین قدرتمندتر، و باتری با ظرفیت بالاتر.
جالب است بدانید طبق شایعات، گلکسی S7 دارای باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و گلکسی S7 Edge نیز  باتری با ظرفیت ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد داشت. نظر خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید. کدام یک از رنگ‌ها را دوست داشته و انتظار دارید چه رنگی به این رنگ‌ها اضافه شود؟
 

رندرهای جدید گلکسی S7 Edge منتشر شد، پشت و جلوی گوشی در سه رنگ متفاومت ۴رندرهای جدید گلکسی S7 Edge منتشر شد، پشت و جلوی گوشی در سه رنگ متفاومت ۲رندرهای جدید گلکسی S7 Edge منتشر شد، پشت و جلوی گوشی در سه رنگ متفاومت ۲

منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا