اخبار

رندرهای جدید HTC 10 با رنگ های مختلف لو رفت

انتظار می‌رود که HTC به زودی از پرچم‌دار جدیدی رونمایی کند. طبق شایعات نیز در اواخر آوریل احتمالا باید از گوشی بالا‌رده اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) رونمایی گردد. به تازگی رندرهای جدیدی نیز از این گوشی منتشر شده که می‌توان پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی تایوانی را در ۴ رنگ مختلف مشاهده کرد
گفته شده که نام این گوشی از HTC One M10 به HTC 10 تغییر داده شده و دیگر باید با نام One M10 خداحافظی کنیم. تاکنون مطالب مختلفی از این گوشی نیز منتشر شده و تقریبا با مشخصات سخت افزاری موبایل جدید HTC آشنایی پیدا کرده‌ایم. هرچند با در نظر گرفتن تصاویر رندری که به تازگی منتشر شده باید گفت اچ تی سی ۱۰ شباهت زیادی به گوشی One A9 دارد.
دکمه‌ی فیزیکی خانه در زیر صفحه جای گرفته، و بر روی آن نیز یک سنسور اسکنر اثر انگشت قابل مشاهده است. بار دیگر کمپانی قصد دارد تا گوشی با بدنه‌ی فلزی بسازد، و کلید‌های پاور / قفل و راکر‌های ولوم صدا نیز در سمت راست موبایل قرار دارند. درگاه سیم کارت نیز در سمت راست گوشی‌ خواهد بود و دوربین عقب گوشی دارای برآمدگی‌ست.
در رندر جدید که توسط upleaks@ در فضای مجازی منتشر شده می‌توان رنگ‌بندی HTC 10 را مشاهده کرد. با مشاهده‌ی تصویر می‌توان گفت که گوشی در رنگ‌های نقره‌ای / سیاه، خاکستری، طلایی / سفید، و سفید عرضه شده است.
از نظر مشخصات سخت افزاری قرار است در این گوشی از یک صفحه‌ی ۵ یا ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل ( QHD ) استفاده شود. همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در گوشی جای داده شده.
یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب گوشی قرار خواهد داشت و در جلو نیز از یک دوربین اولتراپیکسل استفاده خواهد گشت. به احتمال زیاد از یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ در زیر قاب موبایل جدید کمپانی تایوانی استفاده خواهد شد. HTC 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو خواهد بود که بر روی آن رابط کاربری Sense UI سوار شده.
رندرهای جدید HTC 10 خبر از ۴ رنگ متفاوت می‌دهد ۱
منبع: Androidheadline

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا