اخبار

رندرهای میزو ام ایکس ۶ منتشر شدند !

در شرایطی که تنها یک هفته تا معرفی تلفن هوشمند میزو ام ایکس ۶ (Meizu MX6) باقی مانده‌ است، اطلاعات زیادی را در مورد این دستگاه می‌دانیم؛‌ از قطعات داخلی گرفته تا مشخصات دوربین و طراحی محصول. در مجموع انتظار تلفن هوشمندی با پردازنده مدیاتک هلیو ایکس ۲۰ SoC، حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی را می‌کشیم. اما حالا با انتشار رندرهای میزو ام ایکس ۶ ، طراحی نهایی این محصول نیز مشخص شده است.
در گذشته نیز گزارش‌هایی شامل تصویری از بدنه پشتی میزو ام ایکس ۶ منتشر شده بودند. نسخه‌های مربوط به آن رندرهای میزو ام ایکس ۶ شباهت زیادی به میزو پرو ۶ (Meizu Pro 6) داشتند و مدیرعامل این کمپانی در ایمیل‌های لو رفته خود، از این موضوع گلایه کرده بود. اما وی چندی بعد رسما اعلام کرد که معتقد است میزو ام ایکس ۶ بهترین محصول از سری ام ایکس این کمپانی خواهد بود. اما احتمالا هدف اصلی وی از بیان این موارد، کم کردن بحث‌های اجتماعی صورت گرفته از ایمیل لو رفته‌اش بود.
اما اگر تاکنون هنوز در رابطه با طراحی نهایی این محصول جنجالی اطمینان نداشتیم، این رندرهای میزو ام ایکس پرو ما را مطمئن کردند. دو رندر رسمی از این تلفن هوشمند اخیرا با کیفیت مناسب در فضای وب منتشر شده‌اند. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی محصول جدید میزو، شباهت زیادی به پرو ۶ دارد؛ از خط آنتن بالایی در پشت گرفته تا بخش دوربین و ال ای دی دوگانه در پایین و لوگوی میزو در بخش میانی.
 

رندرهای میزو ام ایکس 6

رندرهای میزو ام ایکس 6

رنگ نسخه‌ای که در این رندرها دیده می‌شود، خاکستری فضایی (Space Gray) است، اما مطمئن میزو ام ایکس پرو در چند رنگ بندی رونمایی می‌شود. بااینکه هنوز در زمینه رنگ‌های مختلف این محصول اطلاعات زیادی نداریم، اما امیدواریم دو نسخه رز گلد و قرمز شعله‌ای که در پرو ۶ استفاده شده است را در این محصول نیز مشاهده کنیم. نظر شما در مورد این تلفن هوشمند چیست؟

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا