اخبار

رندرها و مشخصات اوپو Find X فاش شد

اوپو Find X نام محصول جدیدی است که انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. برخی مشخصات و رندر‌ها از این تلفن هوشمند که در رده پرچم‌دار‌ها قرار می‌گیرد، منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
اوپو به میزان قابل توجهی در طول سال‌های گذشته از بازار تلفن‌های هوشمند کناره گیری کرده است. در واقع پرچم‌دار این شرکت که Find 7 نام دارد در ماه مارس ۲۰۱۴ معرفی شده است. حال بر اساس شایعاتی که منتشر شده، این کمپانی چینی قصد دارد محصول جدیدی را با نام Find X معرفی و روانه بازار اروپا و آسیا کند. برخی مشخصات و رندر‌ها از این تلفن هوشمند فاش شده است.

مطالب مرتبط:

Find X
رندر‌هایی از پرچم‌دار آینده کمپانی اوپو منتشر شده که از طریق آن‌ها می‌توانیم با طراحی کلی این محصول آشنا شویم. با نگاهی دقیق به رندر‌های منتشر شده، می‌توان متوجه شد که این محصول دارای یک زایده در بخش بالای نمایشگر خود خواهد بود (همانند آیفون ایکس). البته این زایده نسبتا کوچک است و در داخل آن شاهد دوربین سلفی  و اسپیکر مکالمات صوتی هستیم. برخلاف بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی،‌ این محصول دارای حاشیه پایین بسیار باریکی است. البته باید بدین نکته توجه داشت که برخی از رندر‌ها با آن محصولی که معرفی می‌شود تفاوت‌هایی دارند و باید منتظر معرفی رسمی Find X باشیم تا بتوانیم در خصوص حاشیه‌های نمایشگر آن اظهار نظر کنیم.
Find X
بخش پشتی تلفن هوشمند جدید اوپو شباهت زیادی به نسخه پریمیوم از وان‌پلاس ۲ سال ۲۰۱۵ دارد. در بخش پشتی شاهد قابی طرح‌دار هستیم که توسط شیشه پوشیده شده است. ماژول فلزی دوربین این محصول نیز که به حالت عمودی در پشت دستگاه قرار گرفته، هر چه بیشتر ما را به یاد وان‌پلاس ۲ می‌اندازد. البته در این محصول شاهد دوربین دوگانه به همراه فلاش دوگانه LED هستیم.
Find X
با نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند به خوبی می‌توان متوجه شد که با یک پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ رو به رو هستیم. این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ بهره می‌برد که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند و نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo نیز وظیفه سیستم عاملی آن را بر عهده دارد. از سایر قابلیت‌های تلفن هوشمند مذکور می‌توان به تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره اشاره کرد. همانند آن چیزی که در شیائومی Mi 8 شاهد بودیم.
فعلا معلوم نیست که پرچم‌دار جدی کمپانی اوپو (Oppo) چه زمانی معرفی خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که شاهد ورود آن به برخی بازار‌های آسیا باشیم. با توجه به این که برند فوق در حال ورود به بازارهای فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است، به نظر می‌رسد که Find X به صورت محدود در اروپا نیز عرضه شود. نظر شما در خصوص اوپو Find X چیست؟ نظرتتان را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا