اخبار

رندر آیفون XR 2019 با دوربین اصلی دوگانه

هنوز چند ماهی تا سپتامبر ۲۰۱۹ و زمان رونمایی کردن از آیفون های جدید باقی مانده است، ولی کم کم زمان آن رسیده است که اپل، تصاویر خبرهایی رسمی درباره این محصولات جدید به علاقه مندان عرضه کند. از این رو ساعاتی پیش رندرهایی رسمی از آیفون XR 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفت که به وضوح وجود دوربین اصلی دوگانه و رنگ های طراحی شده را نشان می دهد. البته در ماه های گذشته نیز رندرهایی از این محصول به بیرون راه پیدا کرده بود، ولی رندرهای جدید جزئیات بیشتری از آیفون ایکس آر را نمایان می کند.

براساس رندرهای جدید علاقه مندان به خریداری کردن آیفون XR 2019، می توانند این گوشی هوشمند را در رنگ های طلایی، خاکستری و مشکی سفارش دهند که این رنگ ها مشابه با طیف رنگی موجود برای آیفون XS محسوب می شود. البته رندر دیگری از این دستگاه موجود است که وجود رنگ قرمز را نیز در آن تایید می کند. با این حال رندرهای منتشر شده از ایکس آر ۲۰۱۹، تا پیش از این موضوع از آبی، سفید، زرد و قرمز به عنوان رنگ های نسخه ۲۰۱۹ از XR صحبت می کردند.

فارق از رنگ ها، نکته دیگری که با مشاهده کردن این رندرهای جدید می توان متوجه آن شد، وجود یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه می باشد که در یک طراحی مربعی شکل در کنار یک فلش LED قرار گرفته اند. پیش بینی می شود که لنز دوم این دوربین از نوع تله فوتو بوده و وظیفه محو کردن پس زمینه و ایجاد بوکه ها را برعهده دارد. گذشته از این موضوع فعالین بازار پیش بینی می کند که این گوشی هوشمند همچون نسخه قبلی خود به یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع LCD مجهز شود. همچنین به نظر می آید که اپل از یک تراشه A13 به عنوان قلب تپنده آیفون XR 2019 استفاده خواهد کرد که در تمامی مدل های جدید یکسان می باشد.

شایان به ذکر است که اپل علاوه بر ارائه نسخه ۲۰۱۹ از آیفون XR از نسخه های جدیدتر آیفون XS و XS مکس نیز رونمایی خواهند کرد. آخرین خبرهای منتشر شده درباره این گوشی ها نیز حکایت از وجود تراشه A13 در قسمت پردازنده و استفاده کردن از یک دوربین سه گانه اصلی دارد که البته طراحی نهایی آن ممکن است که دستخوش تغییراتی شود. گفتنی است که این برند آمریکایی بنابرعادت قبلی، در اواخر تابستان سال جاری میلادی از آیفون های ۲۰۱۹ پرده برداری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا