اخبار

رندر جدید آیفون ۷ پرو نشان از طراحی این محصول برای مشتریان تجاری دارد

به تازگی چند تصویر رندر از آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو توسط طراحی به نام Martin Hajek منتشر شد. همانطور که اعلام شده بود، وی این رندرها را بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد مشخصات محصول مورد بحث منتشر شده، طراحی کرده است. همچنین Hajek از نام آیفون ۷ پرو به جای آیفون ۷ پلاس استفاده کرده بود که حالا مشخص شده دلیل این کار چه بوده است.
اخیرا Hajek یک رندر جدید از آیفون ۷ پرو طراحی کرده که اگر این محصول توسط اپل تولید شود، در واقع دستگاهی خواهد بود که کارکرد آن شبیه به تبلت آیپدپرو خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به پورت اتصال مغناطیسی و پشتیبانی از قلم اپل اشاره کرد. در نتیجه با استفاده از Smart Connector می‌توان از یک صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY در کنار آیفون ۷ پرو استفاده کرد.
اکنون یک موضوع دیگر در مورد آیفون ۷ پرو وجود دارد که مطمئنا از شنیدن آن چندان خوشحال نخواهید شد. بنا به اطلاعات جدیدی که از چین بدست آمده، قیمت این محصول بالای ۱۲۰۰ دلار تعیین می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در کنار آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی شود و در این صورت به احتمال زیاد آیفون ۷ پرو با هدفی مشابه با تبلت آیپدپرو و برای مشتریان تجاری مناسب خواهد بود. در نتیجه آیفون ۷ پلاس نیز برای مشتریان عادی علاقمند به فبلت اپل در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر دیگری از این رندر جدید را مشاهده کنید.
 

آیفون ۷ پرو
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا