اخبار

رندر جدید اچ تی سی یو ۱۲ عدم وجود بریدگی بالای صفحه را تایید می کند

رندر جدید اچ تی سی یو ۱۲ نشان می دهد که شرکت اچ تی سی قصد دارد این گوشی را به دو دوربین دوگانه مجهز کند. در این گوشی همچنین خبری از بریدگی بالای صفحه نمایش نیست.
اچ تی سی یو ۱۲ قصد ندارد تا مسیری را که همه به دنبال آیفون ایکس می روند طی کند. شرکت تایوانی اچ تی سی به نظر می رسد طراحی جدید را در پرچم دار سال ۲۰۱۸ خود در نظر گرفته است. به تازگی، تصاویری از رندرهای جدید اچ تی سی یو ۱۲ منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد تایوانی‌ها طراحی قدیمی‌تری را در گوشی رده‌بالای خود به کار خواهند بست. در اصل خبری از بریدگی بالای صفحه همچون دیگر پرچمداران سال ۲۰۱۸ نیست. البته شیائومی می میکس ۲ اس نیز از این جریان به دور بوده.
البته با طراحی جدید به نظر می رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه کمتر از آیفون ایکس باشد، مگر این که اچ تی سی بخواهد روند می میکس ۲ اس را پیش بگیرد. با این حال، تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد؛ برخلاف نسل پیش، گوشی جدید HTC به دوربین دوگانه در قسمت میانی قاب عقب مجهز است که فرم چینش لنزهای آن نیز به صورت افقی خواهد بود. در سمت چپ دوربین، سنسور فوکوس خودکار و در زیر دوربین، فلاش LED و حسگر اثر انگشت دایره‌ای‌شکل دیده می‌شود.
رندر اچ تی سی یو 12همانطور که قبل نیز گفته بودیم، سال ۲۰۱۸ سال گوشی های پرچم دار با اسکنر انگشت زیر صفحه نمایش است که به نظر می رسد اچ تی سی یو ۱۲ از آن بهره نخواهد برد. دوربین سلفی اچ تی سی یو ۱۲ نیز به دو لنز مجهز شده که انتظار می‌رود بتوان با آن عکس‌های سلفی پرتره با قابلیت بوکه گرفت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی و مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی +QHD با وضوح تصویر ۱۴۴۰ پیکسل اشاره کرد.
پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصه های ایین گوشی خواهد بود.احتمالا دوربین دوگانه اصلی به سنسورهای ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند و سنسورهای دوربین دوگانه سلفی نیز رزولوشن ۱۲ و ۸ مگاپسکلی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

تصاویر جدیدی از HTC u۱۲ plus منتشر شد

جزییات رونمای از اچ تی سی یو ۱۲ پلاس مشخص شد

گوشی اچ تی سی یو ۱۲ لایف با صفحه نمایش همچون آیفون ایکس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا