اخبار

رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو براساس اطلاعات لو رفته

دقایقی پیش تصاویر جدیدی از رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو (iPhone 7 Pro) توسط یکی از طراحان برتر دنیای رندرینگ سه بعدی منتشر شده است و او تمام شایعات قبلی و اطلاعاتی که از نسل بعدی آیفون‌های اپل لو رفته و در خبرگزاری‌ها منتشر شده را در طراحی این رندر سه بعدی آیفون ۷ و ۷ پرو به کار گرفته است.
بعد از اینکه مینگ چی کو تحلیلگر نام آشنای تشکیلات KGI اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌های او اپل در نسل هفتم آیفون‌های خود تغییرات چندانی را اعمال نخواهد کرد، خیلی از کاربرانی که قصد خرید این مدل را داشتند کاملا ناامید شدند و احتمالا تصمیمشان را برای خرید یکی دیگر از پرچمداران قدرتمند بازار نظیر گلکسی اس ۷ یا ال‌جی جی ۵ تغییر دادند؛ مدتی بعد نیز این پیش‌بینی توسط دیگر کارشناسان بازار تایید شد و تا به الان دیگر کاملا مطمئن شده‌ایم که اپل قرار نیست در کنفرانس اواخر ماه شهریور خود از تغییرات هیجان‌انگیزی رونمایی کند و تمام تمرکز و قابلیت‌های ویژه‌ی آیفون را برای مدل سال ۲۰۱۷ که همزمان با سالگرد ده سالگی آیفون مصادف می‌شود، ذخیره کرده است.
در طراحی رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو نیز این موضوع در نظر گرفته شده است و تلاش شده که تغییراتی که احتمال وقوع آنها از دیگران بیشتر است، در طراحی‌ها آورده شود و نه اینکه تلاش شود که یک آیفون فضایی با قابلیت‌های عجیب و غریب ساخته شود. مارتین هجک (Martin Hajek) نام طراحی است که این رندرهای بسیار واقعی را از نسل آینده‌ی اسمارت فون‌های اپل پدید آورده است.
خیلی از کاربران اپل و دیگر طرفداران دنیای طراحی‌های سه بعدی با مارتین و آثار ارزشمندش آشنا هستند و خیلی‌ها هم عقیده دارند که او به دلیل آشنایی کاملش با زبان طراحی دیوایس‌های اپل و زمان و تمرکز بالایی که بر روی طراحی رندرهایش صرف می‌کند، آثاری کاملا واقعی و طبیعی را خلق می‌کند که بسیار به طراحی محصول نهایی توسط اپل نزدیک هستند.
در این تصاویر جدید که از سوی مارتین هجک منتشر شده است، شما رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو را مشاهده خواهید کرد و این طراح تصمیم گرفته است که طرحی درباره‌ی آیفون ۷ پلاس نداشته باشد. مهم‌ترین ویژگی‌ها و در واقع تغییراتی که او برای این نسل از آیفون در طراحی‌هایش متصور شده است، حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون که می‌تواند باعث باریک‌تر شدن بدنه‌ی آیفون به میزان چشم‌گیری شود، وجود دوربین دوگانه در آیفون ۷ پرو، تغییر در پورت شارژر از لایتنینگ به یو اس بی نوع سی، پورت اتصال هوشمند (اسمارت کانکتور) بر روی پنل پشتی آیفون ۷ پرو و البته بزرگ شدن اندازه‌ی لنز دوربین آیفون ۷ بوده است که تقریبا همگی جزو قطعی‌ترین تغییراتی هستند که اپل نیز برای مدل‌های بعدی آیفون خود در نظر خواهد گرفت.
 
رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پرو براساس اطلاعات لو رفته تا به اینجا
منبع :MartinHajek

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا