اخبار

رندر گوشی اوپو فایند ۹ به نمایش گذاشته شد

رندر گوشی اوپو فایند ۹  (Oppo Find 9) برخی از ویژگی های این گوشی را به نمایش می گذارد.
کمپانی اوپو گوشی های رده بالای خود را با نام سری فایند (Find) معرفی می کند؛ از آخرین باری که شاهد یکی از گوشی های این رده بوده ایم، دو سال می گذرد. قبلا اعلام شده بود که گوشی اوپو فایند ۹ در ژوئن ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
در حال حاضر ماه ژوئن را کاملا پشت سر گذاشته ایم و هیچ تاریخ دیگری برای رویداد معرفی مشخص نشده است، با اینحال رندر گوشی اوپو فایند ۹ در فضای اینترنت به نمایش درآمده است. ناگفته نماند که این خبر صحت چندانی ندارد، چرا که تا به حال هیچ اطلاعیه ی رسمی دریافت نشده و برند اوپو روی این گوشی مشخص نشده است. در تصویر، دو نوار رنگارنگ را در قسمت بالایی و پایینی دستگاه مشاهده می کنید؛ این نوارها قبلا در گوشی های سری فایند دیده شده اند؛ بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که این رندر در واقع گوشی اوپو فایند ۹ را نشان می دهد.
 

رندر گوشی اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) برخی از ویژگی های این گوشی را به نمایش می گذارد.

به نظر می رسد که این گوشی از دو جایگاه اسپیکر در قسمت جلویی و پنل شیشه ای  ۲.۵D برخوردار خواهد شد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، هیچ اسکنر اثر انگشت و یا دکمه ی هوم در دستگاه تعبیه نشده است، بنابراین می توان انتظار داشت که اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته باشد.
انتظار می رود که گوشی اوپو فایند ۹ به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ دی مجهز شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به رم ۸ گیگابایتی، حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی، پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۱، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سریع VOOC، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.
منبع: gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا