اخبار

تصاویری از رنگ سفید گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰ لو رفت

به تازگی تصویری از گوشی  اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) در فضای مجازی قرار گرفته که می‌توان پرچم‌دار جدید HTC را در رنگ سفید مشاهده کرد. این موبایل قرار است در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) رونمایی گردد.
تنها چند روز به رویداد بزرگ MWC 2016 مانده، جایی که کمپانی‌های بزرگ می‌خواهند از پرچم‌داران خود رونمایی کنند و در حال حاضر گوشی گلکسی S7 سامسونگ و موبایل G5 کمپانی ال‌جی توجهات را به خود جلب کرده‌اند. اما ایوان بلس (evleaks@) به تازگی تصویری از پرچم‌دار بعدی اچ تی سی منتشر کرده تا کمی نگاه‌ها به سمت وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) جلب شود.
در هفته‌های اخیر، ایوان بلس تصویری منتشر کرد و مد‌عی شد که تصویر متعلق به مدل سیاه رنگ گوشی وان M10 است و گویا کد این گوشی پرفیوم ( Perfume ) نام دارد. هر دو مدل به نظر می‌رسد که متعلق به یک گوشی باشند و این موضوع باعث می‌گردد تا میزان صحت این شایعه بالا رود.
 

گوشی HTC One M10 را در رنگ سفید مشاهده کنید ۱

هرچند، از طرف دیگر به دلیل اینکه هر دو عکس توسط یک افشاگر منتشر شده، باعث می‌شود تا کمی در مورد صحت آن‌ها شک کرد. حتی اگر هر دو عکس متعلق به پرچم‌دار جدید HTC باشد باز نمی‌توان تصویر درستی از طراحی این گوشی داشت زیرا کناره‌ها و همینطور پشت گوشی هنوز مشخص نیست. بنابراین تنها کاری که می‌توان کرد این است که تا زمان رونمایی از گوشی صبر نمود.
HTC قبلا گفته بود که طراحی این گوشی شباهت زیادی به مدل میان‌رده وان ای ۱۰ ( HTC One A10 ) خواهد داشت. در مورد مشخصات سخت افزاری نیز گفته شده که این گوشی دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی بوده که به احتمال زیاد یک AMOLED خواهد بود و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) بهره می‌برد.
درون این گوشی از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپپدراگون ۸۲۰ استفاده شده و در عقب آن نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ به کار رفته است. پرچم‌دار جدید HTC قرار است در رویداد بزرگ MWC 2016 رونمایی شده و احتمالا در ماه مارس عرضه می‌گردد.
 
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا