اخبار

روبات جاروبرقی ال جی که می توانید با گوشی خود آنرا کنترل کنید

روبات های جاروبرقی با سیستم هوشمند مکان یابی خود، این روزها همه جا یافت می شوند، اما محصول جدید ال جی، ابتکارات بیشتری درون خود دارد.
HOM-BOT Turbo plus، صرف نظر از لیزرها و دوربین های داخلی تشخیص مکان تمیزکاری، از یک اپلیکیشن همراه برای دریافت دستورات از کاربر نیز استفاده می کند. کاربران می توانند از طریق دوربین موبایل خود به قسمت هایی که احتیاج بیشتری به تمیز کاری دارند اشاره کرده و روبات طبق دستور به سوی هدف موردنظر حرکت خواهد کرد.
این روبات جاروبرقی دارای سنسورهایی بر روی دوربین های خود می باشد که با استفاده از آن ها قسمت هایی را که پیش از این جارو کرده، مشخص می کند تا از دوباره کاری جلوگیری شود. دوربین جلو هم چنین از قابلیت های امنیتی نیز برخوردار است به طوری که کاربران می توانند تصاویر پخش زنده از سوی آن دریافت کنند، یا هنگامی که روبات حرکت مشکوکی مشاهده کرد تصویر آن لحظه را از سوی او دریافت کنند. یک جاروبرقی با امکانات امنیتی مشابه نیز اخیرا در کیک استارتر موفق به دریافت حمایت مالی شد.
ال جی درباره ی میزان عمر باتری جارو برقی هوشمند خود، پلتفورم اپلیکیشن همراه، قیمت محصول و یا زمان عرضه آن اطلاعاتی منتشر نکرده است(هر چند که مدل نسل قبل آن همچنان به قیمت ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می رسد). ولی گویا قرار است که از روبات جدید خود در CES 2016 ،که ماه آینده برگزار می شود، رونمایی و جزئیات بیشتر را در همان زمان منتشر کند.
این موضوع چه اهمیتی دارد؟
مانند سایر تولید کنندگان روبات های جاروبرقی، ال جی با ساخت سنسورهای پیشرفته تر سعی دارد که مشکل مناطق غیرقابل دسترس یا سیگنال ضعیف را حل کند. اما تا این لحظه HOM-BOT تنها روباتی است که موبایل کاربر را به یک جفت چشم تبدیل می کند و اگر بتواند به خوبی مناطق موردنظر کاربر که دسترسی به آن ها سخت است را درک و پیدا کند، محصول فوق العاده ای خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا