نماد سایت موبایلستان

روتر گیمینگ ایسر Predator Connect X7 معرفی شد

ایسر Predator Connect X7

پیش از نمایشگاه CES 2024، ایسر چند روتر گیمینگ رونمایی کرد که باید به ایسر Predator Connect X7 و Predator Connect T7 Wi-Fi 7 Mesh اشاره کرد. این مدل پس از رونمایی اخیر این شرکت از لپ‌تاپ‌های جدید هوش مصنوعی ۲۰۲۴ صورت می‌گیرد.

اینها از پلتفرم خانگی همه‌جانبه Qualcomm و Wi-Fi 7 سه بانده برای اتصالات پایدار و گیم پلی بی‌سیم پیشرفته استفاده می‌کنند. به گفته شرکت تایوانی، Predator Connect X7 5G CPE به‌عنوان اولین دستگاهی است که توان ۵G و Wi-Fi 7 سه باند BE11000 را ترکیب می‌کند و سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه را روی ۵G و تأخیر بسیار کم ۱ میلی‌ثانیه ارائه می‌سازد.

ایسر فناوری‌های پیشرفته Multi-Link Operation (MLO)، فناوری‌های Multi-Link Mesh، HYBRID QoS و Dual Connectivity+ را معرفی کرده است که انتقالی را بین ۵G اولیه و شبکه اترنت پشتیبان ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بازی و پخش استریم شما یکپارچه و بدون وقفه است. همیشه جلوتر از رقبا عمل کرده است.

از طرف دیگر، روتر Wi-Fi 7 Mesh Predator Connect T7 از توان قابلیت Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند، با توان خروجی ترکیبی BE11000 مطابقت دارد و می‌تواند بدون دردسر با سیستم‌های مش چند واحدی ادغام شود و با High-Band بهبود یافته است. باند Multi-Link همزمان برای برگشت مطمئن و پوشش بهتر کل خانه است.

قیمت و در دسترس بودن این جدیدترین روترها در زمان عرضه اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که مشخصات دقیق، قیمت‌ها و در دسترس بودن ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

ویژگی های دیگر ایسر Predator Connect X7:

شرکت ایسر در تلاش بوده محصولات تحت شبکه‌ باکیفیتی را به گیمرها و حرفه‌ای‌ها ارائه دهد. این محصولات جدید نیز ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل