آموزش و ترفنداخبار

روشی برای باز کردن گوشی در iOS 10 به روش ساده iOS 9

آیا شما iOS 10 را دریافت کرده اید؟ اگر شما یک دستگاه سازگار با iOS 10 را دارید خوشبختانه همین حالا می توانید آخرین نسخه از سیستم عامل iOS 10 را نصب کنید و یکی از بزرگترین تغییراتی که شاهد آن خواهید بود قفل صفحه ی جدید آن است که اکنون به شما دسترسی به اعلان ها و ویجت های خود را می دهد. اما این تغییر کوچک ممکن است مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند.
ببینید با iOS 9 ، همه ی کاربران برای باز شدن قفل صفحه نمایش گوشی های خود باید انجام دهد این است که دکمه ی خانه را فشار دهید تا صفحه ی گوشی روشن شود، دست خود را روی دکمه نگه دارید بدون اینکه دوباره آن را فشار دهید، هورا گوشی شما باز شده و می توانید از آن استفاده کنید. ساده ، موثر ، حسی.
اما اپل این کار را با iOS 10 چگونه انجام می دهد؟ خوب به صورت پیش فرض باز کردن یک دستگاه iOS با اسکنر اثر انگشت این گونه است که ابتدا شما با فشار دادن دکمه ی خانه صفحه نمایش رار روشن می کنید و سپس انگشت خود را بر روی دکمه ی خانه نگه می دارید تا پیام “باز شد” را بر روی پیام وضعیت مشاهده کنید.
اما شاید جالب است بدانید که خیلی ها از این ویژگی راضی نیستند و باعث عصبانیت آن ها می شود. اما خوشبختانه امکانی در iOS 10 وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن گوشی خود را به روش های قدیمی موجود در iOS 9 باز کنید که باعث می شود شما یک کلیک کمتر انجام دهید. اینجا تصاویری را برای شما فراهم کردیم که با استفاده از آن ها می توانید گوشی خود را به روش های قدیمی باز کنید.
 
 

step-11

step-21

step-31

step-4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا