اخبار

رونمایی از الجی G4 همراه با چهره ای متفاوت با G3 در ماه آوریل

در روزهای اخیر و به دلیل برگزاری کنفرانس MWC توجه بسیاری به پرچم داران سامسونگ و HTC معطوف شده بود. اما امروز کمپانی قدرتمند LG طی انتشار یک خبر رسمی در مورد پرچم دار تازه اش، سعی در جلب توجه طرفداران و علاقمندانش داشته است. پرچم دار جدید ال جی تحت عنوان G4 و نسخه تازه ای از G3 است که به زودی در ماه های آینده عرضه خواهد شد.
رئیس واحد گوشی های هوشمند کمپانی ال جی، طی روزهای گذشته اعلام کرده که G4 تفاوت های مشخصی با G3 خواهد داشت. امیدواریم G4 با بدنه فلزی عرضه شود که منجر به هم تراز شدن این گوشی هوشمند با بسیاری از هم رده هایش خواهد شد.
همچنین پرچم دار جدید ال جی از پردازنده های ساخت کمپانی ال جی به جای پردازنده کوالکام بهره خواهد برد. به وضوح مشاهده می شود که ال جی قصد جدا شدن از پردازنده های کوالکام را دارد.
کمپانی ال جی اعلام نموده که G4 پس از LG UX 4.0 رونمایی خواهد شد و بیان داشته که UX 4.0 برای گوشی هوشمند G4 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
با توجه به اینکه این روزها گلکسی اس ۶ سامسونگ به خوبی نقل صحبت های کاربران شده است، LG نیز امیدوار است پرچم دار جدیدش چنین سرنوشتی داشته باشد و محبوبیت قابل توجهی به دست آورد. باید در انتظار انفجاری از سوی این کمپانی های کره ای و پرچم داران جدیدشان در سال ۲۰۱۵ بود.
با نگاهی به تصاویر ارائه شده از این گوشی هوشمند زیبا، با آن همراه شوید.
نظر شما در مورد این پرچم دار تازه چیست؟؟ آیا توانایی رقابت با دیگر پرچم داران و دیگر کمپانی ها را خواهد داشت؟؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا