اخبار

رونمایی از اولین گوشی هوشمند TP Link در ایران

تی پی لینک یکی از تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم ، که چندی پیش با معرفی ۳ مدل از تلفن های هوشمند خود از سریNeffos  ورود خود را به بازار تلفن همراه اعلام کرده بود، حالا تصمیم دارد تا این محصولات را در ایران به صورت آنلاین رونمایی و عرضه کند.
از مشخصات نخستین تلفن های هوشمند TP-LINK می توان به سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند اشاره کرد و البته توانمندی های این کمپانی در زمینه ارتباطات و شبکه نیز در این مدل از گوشی های هوشمندش به رخ کشیده می شود.

 

۳۸۴۶۹۸-۷۶۰x400

 

اما نکته مهم در عرضه تلفن های هوشمند TP-LINK این است که این کمپانی  قصد دارد در کنار این محصولات ،  مجموعه ای کامل از کالاهای کاربردی را به خریداران ایرانی هدیه دهد.
گفتنی است این تلفن هوشمند ۱۴۷ گرمی مجهز به پردازنده ۸ هسته ای MediaTek MT6753 به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD است.
صفحه نمایشMAX  Neffos C5 ، ۵٫۵ اینچ و فول اچ دی است. دوربین اصلی این پرچمدار تی پی لینک ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم بازf/2.0  است که این امکان را می دهد تا در محیط های کم نور هم بتوان تصاویری درخشان به ثبت رساند و دوربین سلفی آن هم تصاویری با وضوح ۵ مگاپیکسل برای شما به ثبت می رساند. این هوشمند جدید دو اسلات سیمکارت دارد که هر دو اسلات از نسل ۴ یا همان ۴G/LTE پشتیبانی می کنند.
گفتنی است این محصول در ایران انحصاراً در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با حدود قیمت ۵۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

 
منبع : کلیک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا