اخبار

رونمایی از سه محصول توسط ایسر در MWC سال ۲۰۱۷

Mobile World Congress یا نمایش MWC 2017 در حال شروع و راه اندازی است و شرکت‌های مختلف آماده می‌شوند تا آخرین محصولاتشان را در این نمایشگاه عرضه کنند.در همین زمینه ایسر نیز اعلام کرده است که قصد دارد در این نمایشگاه از  سه محصول جدید خود که یک گجت پوشیدنی و دو گوشی هوشمند اندروید است رونمایی کند. این شرکت اطلاعاتی از مشخصات فنی این محصولات منتشر نکرده است.
همانطور که واضح است ایسر به محصولات گرانقیمت و سطح بالا روی خوشی نشان نمی دهد، بنابر این احتمال دارد این شرکت قصد معرفی دو گوشی با قیمت مناسب را داشته باشد. امانوئل فرومانت مدیر بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای ایسر گفته است که این شرکت چندان به سهم بازار فکر نمی‌کند و به عرضه محصولاتی علاقه دارد که از نظر قیمت رقابتی باشند. فرومانت در مورد گجت پوشیدنی اطلاعاتی ارائه نکرد و تنها به ذکر این نکته که گجت پوشیدنی جدید، تجربه خوبی برای کاربران خواهد بود، بسنده کرد.
ایسر در نمایشگاه MWC سال گذشته به طور چشمگیر حضور نداشت و  به‌نظر می‌رسد که  قصد دارد با معرفی این محصولات، توجه کاربران را به سمت لپ‌تاپ‌ها و هدست پوشیدنی خود که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند، معطوف کند. در هر صورت، آمار و ارقام جدید نشان می‌دهد ایسر موفق نشده است که فروش خوبی در حوزه اسمارت‌فون داشته باشد. حال باید منتظر بود و دید که آیا دو گوشی هوشمند جدید تأثیری در فروش ایسر خواهند داشت یا خیر.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا