اخبار

رونمایی از مدل جدید تراشه اگزینوس سامسونگ

تراشه جدید اگزینوس

سامسونگ قرار است تا در طی هفته آینده از نرم‌افزار بر روی تراشه جدید اگزینوس خود پرده‌برداری کند. لازم به ذکر است که کمپانی کوالکام در ابتدای ماه جاری میلادی از نرم‌افزار بر روی تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ خود رونمایی کرد که به‌احتمال بسیار زیاد بر روی دو تلفن همراه هوشمند پرچم دار و نسل جدید این کمپانی یعنی دستگاه های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس عرضه‌شده در بازار آمریکا و چین قرار خواهد گرفت. بااین‌حال نسخه‌های عرضه‌شده به بازارهای کشورهای دیگر به‌غیراز  آمریکا و چین از نرم‌افزار بر روی تراشه اگزینوس بهره خواهند برد.
بااین‌حال باید به یادداشت که نرم‌افزار بر روی تراشه اگزینوس که بر روی این پرچم‌داران آینده قرار خواهد گرفت در هفته آینده و در دور ۴ ژانویه به‌صورت رسمی از سوی کمپانی سازنده آن یعنی سامسونگ رونمایی شد. توییت اخیر این کمپانی کره جنوبی نیز این خبر را با موفقیت به‌صورت رسمی تائید کرد.
البته لازم به ذکر است که هنوز تأییدیه رسمی‌ای در قبال نام این تراشه اعلام‌نشده شده است اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این به‌احتمال بسیار زیاد اگزینوس ۹۸۱۰ خواهد بود. بااین‌وجود، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در این میان از سد کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده آمریکا گذر کرده است. بااین‌حال لیست منتشرشده از سوی این مرکز هیچ اطلاعاتی را درباره طراحی و مشخصات ظاهری این دستگاه افشا نکرده است اما هنوز هم توسعه این کمپانی نشانی از سربلندی این پرچم‌داران خواهد داشت.
گزارش‌های منتشرشده از سوی تحلیل گران متخصص این کمپانی ابرقدرت درزمینهٔ تلفن‌های هوشمند پرچم دار آن نیز نشان از این امر دارند که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی خواهند شد و البته به این ترتیب تمامی شایعات مربوط به طراحی و البته مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها در این زمان پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا