اخبار

گزارش رونمایی از Lenovo Vibe Shot توسط شرکت سازگار ارقام

lenovo_VIBE_Shot_Family-3-640x371

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، بر اساس گزارش سایت خبری موبایلستان، مراسم رونمایی از گوشی جدید شرکت لنوو با نام Vibe Shot توسط شرکت سازگار ارقام که درحال حاضر تنها وارد کننده رسمی برند لنوو در ایران هستند، با حضور سایت های خبری و اصحاب رسانه در مرکز خرید کوروش انجام شد.
در ابتدا خانم قاسمی، مدیر مارکتینگ شرکت سازگار ارقام ضمن خوش آمدگویی، به معرفی همکاران خود و همچنین برنامه رونمایی پرداختند. سپس از آقای دوالو مدیرعامل شرکت سازگار ارقام به معرفی شرکت سازگار و برنامه های پیش رو پرداختند.
در ادامه آقای اصلاحی مدیر کالای موبایل سازگار به توضیح در مورد برند لنوو و جایگاه این برند در بازار و سهمی که در فروش در ایران و دیگر نقاط دنیا دارد پرداختند.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۶۱۹۱۶

 

۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۶۱۶۱۳ ۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۶۱۶۴۳

 
به گفته وی گوشی های برند لنوو به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می شوند: گوشی های سری VIBE، گوشی‌های پرچمدار شرکت محسوب می‌شوند، و سری P گوشی‌های سری Power هستند و مشخصات ویژه‌ای دارند، و سری S که معرف Style، گوشی‌های باریک و سبک این برند به شمار می‌روند و در آخر گوشی‌های سری A ارزان قیمت‌های این برند هستند
۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۶۲۰۴۳
سپس به معرفی بهترین و جدیدترین محصولات هریک از این دسته ها یعنی مدل های S90 و P70 و A7000 پرداختند.
 
در ادامه آقای عالیان مقدم، مدیر تحقیقات و توسعه سازگار ارقام، به معرفی گوشی جدید Vibe Shot پرداختند. به گفته ایشان این گوشی علاوه بر یک Smartphone میتواند یک Camera Phone نامید.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۶۳۵۵۸

این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۱۵ مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۶۴ بیتی به همراه ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده که می‌توانید از طریق استفاده از مموری کارت این مقدار را ۱۲۸گیگ افزایش داد. باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری نیز در داخل این دستگاه به کار گرفته شده است. دو شکاف جهت استفاده از سیم‌کارت‌های نانو به همراه دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی جهت گرفتن عکس‌های سلفی و یا مکالمات تصویری از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است. هر دو سیم کارت این دستگاه قابلیت استفاده از شبکه ۴G را به صورت همزمان دارد. این گوشی در رنگ های سفید و قرمز و نقره ای تولید و ارائه خواهد شد.
این دستگاه از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره می‌برد. در پشت این دستگاه هوشمند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که از لنز ماژولار شش تکه به همراه فلش ال‌ای‌دی سه رنگ بهره می‌برد. سنسور دوربین از قابلیت نورگیری بالا در شرایط محیطی با نور کم به همراه لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. برای فوکوس سریع‌تر از قابلیت فوکوس به وسیله اشعه مادون قرمز بهره گیری شده است. Vibe Shot از کلید فیزیکی برای عکس‌برداری در قسمت سمت راست بدنه نیز بهره می‌برد. همچنین کلید دیگری جهت تغییر حالت عکسبرداری از حالت  Auto به حالت Pro در این گوشی تعبیه شده است تا با تغییر آن به قابلیت‌های بیشتری همچون سرعت شا‌تر، تراز سفیدی، گشودگی دیافراگم، ISO و فوکوس خودکار دسترسی پیدا کرد.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۷۰۴۳۱ ۲۰۱۵۱۰۱۲_۱۷۰۵۰۷

این محصول از حدود دو ماه آینده در بازار ایران با گارانتی رسمی سازگار ارقام در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، آقای اصلاحی در مورد قیمت دقیق این محصول صحبتی نکردند اما تخمین قیمتی این گوشی بین ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ الی ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان عنوان شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا