اخبار

رونمایی ال جی G5 در تاریخ ۲ اسفند در MWC 2016

هر چه به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) نزدیک تر می‌شویم، اخبار بیشتری منتشر می‌شوند. به طوری که چندی پیش شاهد دعتونامه‌ی رسمی سامسونگ برای کنفراسی بودیم که قرار است در آن گلکسی S7 رونمایی شود. اما ال‌جی هم بی کار ننشسته و چندی پیش رسما اعلام کرد که G5 را در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی خواهد کرد و دعوت نامه ارسال شده حکایت از تاریخ ۲ اسفد ( ۲۱ فوریه ) دارد.
با این وجود، اندک شک و تردیدی که ما برای این کنفرانس داشتیم رفع شد. طبق آنچه که پیش از این شنیده بودیم، در کنفرانس ال‌جی قرار است دو پرچمدار این شرکت دوباره متولد شوند که خوشبختانه تا کنون یکی از این دو دستگاه یعنی G5 از سوی  کمپانی تایید شده است.
می‌دانیم که پرچمداران سابق سری G، همگی از یک نوع طراحی خاص بهره می‌بردند و در طول چند نسل تغییر بزرگی در این روند رخ نداده است. اکنون نیز با توجه به شایعات متعددی که به گوش می‌رسند، ال‌جی G5 طراحی مشابهی با مدل های اسبق خود خواهد داشت. از طرفی، واضح است که ال‌جی امیدوار است بتواند از سد گوشی هوشمند چون گلکسی S7 به وسیله G5 بگذرد. چرا که آن گوشی نیز مستقیما برای رقابت با G5 طراحی شده و همانند محصول ال‌جی یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC 2016 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.
با توجه به آنچه که در شایعات عنوان شده، ال‌جی G5 بدنه‌ای یکپارچه فلزی خواهد داشت و در پشت دستگاه مقدار کمی خمیدگی در نظر گرفته شده تا با وجود صفحه نمایش بزرگش، به خوبی در دستان کاربر جای گیرد. صفحه نمایش این دستگاه احتمالا از ۵.۵ اینچ به ۵.۶ اینچ مهاجرت خواهد کرد و رزولوشن آن مطابق سال گذشته ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل طراحی خواهد شد. همچنین یک خمیدگی ناچیز هم در نمایشگر شاهد خواهیم بود که از G4 به ارث برده است. از سایر مشخصات باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کنیم که با ۳ الی ۴ گیگابایت رم جفت خواهد شد. سر انجام حسگر اثر انگشت نیز به این خانواده راه پیدا خواهد کرد و همچنین برای اولین بار دو دوربین در پشت دستگاه به کار برده خواهد شد. آنطور که در رندر ها دیدیم، دکمه های تنطیم حجم صدا به کناره دستگاه انتقال خواهند یافت. مثل همیشه، طی MWC 2016 نیز مارا دنبال کنید تا تمامی جزئیات دست اول را در اختیارتان قرار دهیم.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا