اخبار

رونمایی از تصویر جدید میت ۱۰ پرو

امروز یک رندر جدید از یکی از سه سری هواوی میت ۱۰ به نام میت ۱۰ پرو روی شبکه های مجازی پخش شده است که نشان دهنده کلیات این گوشی است.
در این رندر جدید حاشیه های گوشی بسیار کم است و رندر بسیار با جزییاتی که در مقالات قبلی خواندیم شباهت دارد.در پنل پشتی دستگاه، دوربین دوگانه دیده می‌شود و سنسورها با چینش عمودی، طراحی میت ۹ را برای شما تداعی خواهند کرد. البته، خبری از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه یا حاشیه پایین نمایشگر نیست و به همین جهت؛ یا این تصویر صحت ندارد یا هواوی در حال آماده‌سازی یک قابلیت جدید است که کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.
جالب اینجاست که androidheadlines  به عدم وجود سنسور های دوربین سلفی در این تصویر اشاره کرده. البته یکی از دلایل آن را می توان پایین بودن کیفیت تصویر عنوان کرد.
در شایعات قبلی، به این موضوع اشاره شده است که نسخه‌ی استاندارد میت ۱۰ هواوی، از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند که در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است. با این‌حال، میت ۱۰ پرو که قیمت بیشتری در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد دارد، احتمالاً به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد؛ علت این موضوع، حاشیه‌های نازک‌تر نمایشگر میت ۱۰ پرو نسبت به نسخه‌ی استاندارد است.
میت ۱۰ پرو به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد شد و ممکن است شرکت سازنده، از پنل امولد در این گوشی استفاده کند. همچنین، اعلام شده است که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش در میت ۱۰ پرو، ۲ به ۱ و رزولوشن آن +Quad HD است. حداقل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای میت ۱۰ پرو پیش‌بینی شده است که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. نسخه پرو پرچم‌دار جدید هواوی به یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد که بر اساس اطلاعات منتشرشده، غیر قابل دسترسی است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا