اخبار

رونمایی از گلکسی X در ماه اکتوبر

همانطور که در خبر های قبلی خواندیم قرار بود که گلکسی X سامسونگ که یک گوشی ۴٫۲ اینچی هوشمند تاشو است اوایل سال ۲۰۱۸ رونمایی شود. اما امروز خبری رسیده که نشان می دهد ماه اکتوبر یا نوامبر این گوشی رونمایی خواهد شد.
دستگاه نامبرده با شناسه‌ی مدل SM-G888N0 در آژانس رادیویی ملی کره رؤیت شده است. این شماره‌ مدل، پیش از این هنگام دریافت گواهی بلوتوث گوشی گلکسی ایکس نیز مشاهده شده بود. محصول مورد بحث گواهی بلوتوث را در ماه جولای دریافت کرد. حال که این دستگاه گواهی NRA را هم دریافت کرده است، به‌ نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا معرفی آن باقی نمانده باشد. در واقع احتمال دارد گلکسی ایکس سامسونگ پیش از پایان سال جاری رونمایی شود. کدنام پروژه‌ی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ «پروژه‌ی والی» است. حال باید دید انتخاب نام آیفون X (آیفون ۱۰) باعث خواهد شد سامسونگ نیز نام نهایی محصول تاشوی خود را تغییر دهد.
البته سامسونگ در سال های گذشته نیز در امر ساخت گوشی های تاشو موفق بوده است، حال در نظر بگیرید که صفحه لمسی بزرگ را با گوشی های تاشو ترکیب کنیم. نتیجه بسیار جالب است. هر دو‌ تأییدیه‌ای که اخیرا در مورد گوشی گلکسی ایکس سامسونگ منتشر شده است، حاکی از آن هستند که احتمالا فاصله‌ی زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه نداریم. بنابراین می‌توان انتظار داشت به‌زودی با معرفی گلکسی ایکس، اطلاعات کاملی در مورد این محصول در دسترس قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا