اخبار

رکوردشکنی جدید اپل در فروش تلفن همراه آیفون

رکوردشکنی جدید اپل در فروش تلفن همراه آیفون

رکوردشکنی جدید آیفون

اوضاع اپل در سال جاری میلادی به مراتب بهتر شده است زیرا بر اساس تحلیل‌های آماری منتشر شده جدید از کمپانی اپل به نظر می‌رسد که این شرکت توانسته است رکورد فروش سال گذشته تلفن‌های همراه هوشمند خود را در سه‌ماهه دوم سال بشکند.

همیشه فروش جدیدترین نسخه محصولات، مدنظر کمپانی اپل بوده است اما به‌تازگی تحلیل آماری نشان دهنده این هستند که برخلاف ارائه گسترده آیفون ۸ همچنان مخاطبان تمایل بسیار زیادی به خرید نسخه قبلی و دیگر نسخه‌های آیفون این کمپانی دارند. پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط شرکت‌های آماری این است که به‌احتمال‌زیاد اپل ۴۱٫۵ میلیون آیفون را در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری به بازارهای جهانی روانه سازد. این امر زمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود که بدانیم کمپانی اپل در بازه زمانی مشابه (سه‌ماهه دوم سال) در سال گذشته میلادی ۴۰٫۴ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده بود.

برای مدت بسیار زیادی شایعات حاکی از آن بودند که اپل نسخه ویژه‌ای از آیفون ۸ را برای گرامیداشت دهمین سالگرد شروع کار خود در رده همراه ایجاد خواهد کرد. این دستگاه ویژه به همراه چند مدل جدید یعنی دو آیفون با کدهای ۷ ای و ۷ اس پلاس به فروش خواهند رسید. یکی از تغییرات اساسی‌ای که انتظار می‌رفت تا در این نسخه جدید دیده شود وجود صفحه نمایش OLED در این دستگاه هوشمند بود زیرا سال‌ها قبل کمپانی رقیب اپل یعنی سامسونگ این فناوری را در پرچم‌داران خود عرضه کرده بود.

صفحه نمایش‌های OLED نسبت به صفحه نمایش‌های مرسوم موجود در بیشتر دستگاه‌های امروزی ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی مزیت بزرگی دارند و آن‌هم این است که هر پیکسل به‌تنهایی می‌تواند نور خود را تولید کند و به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به نور پس‌زمینه نخواهد بود. همچنین از آنجایی هر پیکسل می‌تواند روشن و خاموش شود، می‌توان پیکسل‌های واقعا سیاه رنگ داشت و همین امر نیز موجب داشتن رنگ‌هایی پویاتر و زنده‌تر در صفحه نمایش می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا