اخبار

رکوردی جدید برای اپل و آیفون

دوربین آیفون

به نظر می‌رسد که تلفن‌های همراه شرکت اپل یعنی سری آیفون به رکوردی جدید در سال جاری میلادی دست یافته‌اند و به پرمصرف‌ترین دوربین به کار گرفته شده در عکس‌های شبکه اجتماعی فلیکر بدل شده‌اند.
شبکه‌های اجتماعی به دنیایی از عکس‌ها و ویدیوهای مختلف بدل شده‌اند که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها با تلفن‌های همراه هوشمند برداشت می‌شوند. در این میان عکس‌های برداشت شده به نحوی هستند که در برخی از شبکه‌های اجتماعی می‌توان متوجه شد که با کدام مدل از کدام محصولات شرکت‌های مختلف گرفته شده‌اند و شبکه اجتماعی فلیکر به‌عنوان یک مثال مناسب دراین باره مطرح است.
حال آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن هستند که در میان عکس‌های برداشت شده در شبکه اجتماعی فلیکر، تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل، محبوب‌ترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آیند. در میان تمامی عکس‌های برداشت شده در شبکه اجتماعی فلیکر در سال ۲۰۱۷ شاهد این هستیم که ۵۰ درصد از تمامی تصاویر توسط تلفن‌های همراه سری آیفون برداشت شده‌اند. رتبه بعدی به دوربین‌های دی اس ال آر، دوربین‌های دیجیتالی ساده و دوربین‌های فاقد آینده اختصاص دارد که به ترتیب ۳۳، ۱۲ و ۴ درصد از تمامی عکس‌های دیگر را به خود اختصاص داده‌اند.
این امر نشان می‌دهد که تنها یک درصد از تمامی کاربران فلیکر از تلفن‌های همراه هوشمندی به غیر از آیفون برای برداشت تصاویر خود استفاده می‌کنند. البته فلیکر از دیرباز به‌عنوان شبکه اجتماعی لوکس گرا مطرح بوده است و عدم استفاده از تلفن‌های همراه معمولی در آن طبیعی به نظر می‌رسد ولی میزان محبوبیت بالای محصولات سری آیفون در این شبکه اجتماعی موجب شده است که بسیاری از کارشناسان شگفت زده شوند.
شما از کدام ابزار برای برداشت تصاویر و به اشتراک گذاشتن آن‌ها در شبکه اجتماعی خود استفاده می‌کنید؟ آیا شما هم جزئی از این رکورد بوده‌اید یا با آن مخالف هستید؟ نظر خود در این باره را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا