اخبار

زد تی ای زمان عرضه و قیمت Axon 7 و هدست ZTE VR را منتشر کرد

پس از گذشت ۱ روز کمپانی زد تی ای زمان عرضه و قیمت Axon 7 و همچنین هدست واقعیت مجازی مبتنی بر دی دریم ZTE VR را مشخص کرد. مدل پایه این دو محصول به ترتیب دارای قیمت‌های ۴۴۲ و ۷۹ دلار بوده و از تاریخ ۱۳ خرداد ماه عرضه خواهند شد.
زد تی ای اخبار جذابی را روز گذشته منتشر کرد. این کمپانی روز پنجشنبه ششم خرداد ماه میزبان یک رویداد خبری بود و در آن از تازه‌ترین پرچم‌دار گوشی‌های آکسون همراه با یک سخت افزار جدید رونمایی کرد. این گوشی هوشمند Axon 7 است که دارای مشخصات بسیار عالی بوده و سخت افزار معرفی شده نیز هدست واقعیت مجازی ZTE VR است. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعاتی بیشتر از این دو محصول هستید، در این مقاله قصد داریم به تازه‌ترین اخبار مربوط به آن‌ها بپردازیم. کمپانی زد تی ای بالاخره زمان عرضه و قیمت Axon 7 و هدست واقعیت مجازی ZTE VR را مشخص کرد.

مشخصات و قیمت Axon 7 همراه با هدست ZTE VR

قیمت Axon 7 زد تی ای در چین از ۴۴۲ دلار آغاز خواهد شد و به طبع قیمت مدل قدرتمندتر آن بالاتر از این خواهد بود. زد تی ای قیمت این محصول در ایالات متحده و قاره سبز را نیز ۴۹۹ دلار (۴۴۶ یورو) تعیین کرده است. زمان عرضه این گوشی هوشمند نیز ۱۳ خرداد ماه بوده که البته شما اگر ساکن یکی از کشورهای نام‌برده هستید می‌توانید با قیمت کم‌تری آن را پیش‌خرید کنید. از سویی دیگر هدست واقعیت مجازی ZTE VR نیز دارای قیمت ۷۹ دلار در چین خواهد بود. هرچند که این کمپانی قیمت قطعی هدست خودش در سایر بازارهای جهانی را اعلام نکرده است.
با توجه به قیمت Axon 7 شما محصول فوق‌العاده‌ای را خریداری خواهید کرد. این محصول از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD (2,560 در ۱,۴۴۰ پیکسل) با پنل AMOLED، بهره می‌برد. دو مدل مختلف از این محصول عرضه خواهد شد. مدل نخست به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و مدل قدرتمندتر آن از یک رم ۶ گیگابایتی همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو این نسخه‌ها توسط یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و یک پردازنده ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای قدرت می‌گیرند و مجهز به باتری ۳,۲۵۰ میلی‌آمپری، دو دوربین ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی و رام اختصاصی MiFavor 4.0 UI مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشمالو هستند. لازم به ذکر است که مدل قدرتمندتر دارای صفحه نمایشی حساس به فشار است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا