اخبار

زمان عرضه زنفون ۳ ، زنفون ۳ لوکس و زنفون ۳ اولترا مشخص شد

پس از گذشت یک ماه از رونمایی گوشی‌های هوشمند زنفون ۳ ، زنفون ۳ لوکس و زنفون ۳ اولترا بالاخره قیمت و زمان عرضه این محصولات مشخص شد. ۲۲ تیر شما می‌توانید این محصولات را در بازار تایوان خریداری کنید و به‌احتمال خیلی زیاد در تاریخی نزدیک به همین روز نسل سوم گوشی‌های زنفون به بازارهای دیگر نیز عرضه خواهند شد.
ماه گذشته کمپانی ایسوس از نسل سوم گوشی‌های هوشمند زنفون خود رونمایی کرد. خانواده‌ای که در حال حاضر شامل سه عضو (زنفون ۳ ، زنفون ۳ لوکس و زنفون ۳ اولترا) است و احتمالاً در آینده به اعضای این خانواده مدل‌های دیگری نیز افزوده خواهند شد.
در حالی که این کمپانی از هندست‌های نام برده رونمایی کرده بود اما آن‌ها هیچ حرفی از زمان عرضه و قیمت این محصولات به میان نیاورده بودند.
به هر حال ما می‌دانیم که هر سه این محصولات برای نخستین بار در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت. اینک به گزارش یک وب‌سایت تایوانی نه‌تنها تاریخ اعلام شده تأیید شده، بلکه قیمت این سه محصول نیز مشخص شده است. زنفون‌های جدید ایسوس مجهز به سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو هستند که با رابط کاربری اختصاصی ZenUI همراه بوده و برخلاف نسل گذشته این گوشی‌های هوشمند، از اسکنر اثر انگشت بهره می‌برند و به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز هستند.
 

قیمت و مشخصات زنفون ۳، زنفون ۳ لوکس و زنفون ۳ اولترا

 
زمان عرضه زنفون 3 ، زنفون 3 لوکس و زنفون 3 اولترا
 
گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ (ZenFone 3) به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵، چهار گیگابایت ظرفیت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است. ایسوس برای این نسخه از نسل سوم گوشی‌های زنفون قیمت ۲۴۹ دلار را در نظر گرفته است.
 
 
زمان عرضه زنفون 3 ، زنفون 3 لوکس و زنفون 3 اولترا
 
زنفون ۳ اولترا (ZenFone 3 Ultra) مدل دیگر این خانواده است که به یک صفحه نمایش غول پیکر ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، تراشه اسنپدراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت ظرفیت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و یک باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپری مجهز است. این محصول نیز با قیمت ۴۷۹ دلار روانه بازار خواهد شد.
 
 
زمان عرضه زنفون 3 ، زنفون 3 لوکس و زنفون 3 اولترا
 
و مدل سوم زنفون ۳ لوکس (ZenFone 3 Deluxe) نام دارد. زنفون ۳ لوکس همان‌طور که از نامش پیداست قدرتمندترین عضو این خانواده است. این محصول به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی با پنل Super AMOLED، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، شش گیگابایت ظرفیت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری با حجم ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز است که به طبع دارای قیمت گران‌تر ۴۹۹ دلار خواهد بود.
از آنجایی که کمپانی ایسوس در تایوان مستقر است انتظار داریم که برای نخستین بار در این کشور فروش نسل سوم گوشی‌های زنفون آغاز شود. هنوز نمی‌دانیم که تاریخ اعلام شده آیا برای عرضه به سایر بازارهای بین‌المللی نیز خواهد بود یا خیر! به هر حال اگر قصد خرید این محصول را دارید، الان بهترین موقع برای برنامه‌ریزی خرید آن در آینده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا