اخبار

زنفون ۳ تحسین منتقدان را برانگیخته است

به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس بار دیگر با عرضه نسل جدید محصولات سری زنفون توانسته است تا یک شگفتی بزرگ را در رده تلفن‌های همراه خلق کند و منتقدان با تعریف و تمجید از این محصول خبر از ورود غول خوش قیمت به بازار بوده‌اند.
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، محصولات سری زنفون شرکت ایسوس همواره نمادی از عرضه تلفن‌های همراه هوشمند نیرومند با قیمتی بسیار پایین‌تر از موارد مشابه در شرکت‌های رقیب همراه بوده است.
حال نسل سوم سری زنفون مجددا توانسته است تا نظر مساعد منتقدان را در سراسر جهان به خود جلب کند. برای مثال بسیاری از واحدهای خبری که در نمایشگاه کامپیوتکس امسال شرکت کرده بودند نسبت به این محصول نقدهای مثبت ارائه کرده‌اند.

 

این تلفن همراه که قرار است بر پایه اندروید M به بازار عرضه شود شامل سه مدل زنفون ۳، زنفون ۳ دولوکس و زنفون ۳ الترا است که همگی از طراحی استاندارد سری زنفون بهره می‌برند.
حال قیمت ۲۵۰ دلاری مدل پایه این تلفن همراه برای بسیاری شگفت‌آور بوده است و حتی برخی از منتقدان اعلام کرده‌اند که این دستگاه ازنظر ظاهری و عملکرد موجب می‌شود تا حس کنید همراهی با دو برابر قیمت پرداخته شده برای این مدل را در اختیار دارید.
شایان‌ذکر است که رنگ‌های این محصول شامل ۴ رده است که به ترتیب طلایی ابر و بادی، آبی اقیانوسی، مشکی نزدیک به رنگ یاقوت کبود و سفید مهتابی هستند که با توجه به بدنه فلزی این دستگاه می‌توانند آن را به محصولی مورد پسند همگان تبدیل کنند.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا