اخبار

زنفون ۳ ایسوس به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ در هند عرضه می‌شود

از زمانی که نسل سوم سری گوشی‌های هوشمند زنفون ایسوس در نمایشگاه Computex 2016 معرفی شده است، علاقه‌مندان بسیاری وجود داشتند که انتظار عرضه این دستگاه را به هند داشتند. اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده گوشی هوشمند زنفون ۳ ایسوس روانه هند شده و به صورت رسمی از آن در طی رویدادی در دهلی نو رونمایی شده است.
بدون شک نسل سوم زنفون طرفداران بسیاری را دارد که اکنون به عنوان پرچم‌دار شرکت ایسوس در بازار وجود دارد. این سری پرچم‌دار شامل زنفون ۳، زنفون ۳ Deluxe، زنفون ۳ Ultra، زنفون ۳ Laser و نسخه ویژه زنفون ۳ Deluxe که مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ است.
 
زنفون ۳
زنفون 3 ایسوس
همانطور که می‌دانید معیارهای مختلفی در زمان خرید گوشی‌های هوشمند وجود دارد که کاربران بسته به نیاز خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند، این روزها گوشی‌های هوشمند در اندازه‌های بزرگ ساخته می‌شوند، اما برخی از کاربران دیوایس‌های کوچک را برای استفاده ترجیح‌ می‌دهند، دیوایسی که به سادگی در جیب لباس قرار گیرد. گوشی هوشمند زنفون ۳ ایسوس یکی از این دیوایس‌ها است که دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
در طراحی این دستگاه از دو جنس شیشه و فلز استفاده شده و صفحه نمایش ۲٫۵D منحنی بر جذابیت آن افزوده است. دستگاه فوق دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۲,۶۵۰ mAh بوده که با قیمت ۳۳۰ دلار در بازار موجود است، البته نسخه دیگر این دستگاه به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳,۰۰۰ mAh مجهز است که برچسپ قیمت ۴۲۰ دلاری روی آن زده شده است.
 
زنفون ۳ Deluxe
زنفون 3 ایسوس
خانواده زنفون ۳ ایسوس به اوج تکامل خود رسیده و تنوع موجود در نسخه‌های آن هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند. گوشی هوشمند زنفون ۳ Deluxe یکی دیگر از اعضای قدرتمند خانواده جدید ایسوس است که دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی Super AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۶ گیگابایتی و یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی است. ایسوس این افتخار را دارد که نسخه‌های Deluxe و Ultra اولین دستگاه‌های تمام فلزی هستند که بدون خطوط آنتن طراحی کرده است.
این خبر برای طرفداران گوشی‌های هوشمند در هند بسیار خوشحال کننده است چراکه شرکت ایسوس نسخه ویژه زنفون ۳ Deluxe را با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه کرده است. نسخه ویژه Deluxe زنفون ۳ ایسوس در واقع اولین دیوایسی است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده است. این شرکت ادعا می‌کند که قدرت نسخه ویژه ۱۰ درصد از دیگر دستگاه‌ها بیشتر است.
همچنین این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳,۰۰۰mAh مجهز است. زنفون ۳ Deluxe با قیمت ۷۵۰ دلار در بازار موجود است که به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز است، علاوه بر این نسخه ویژه این دستگاه که قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و رم ۶ گیگابایتی تامین می‌شود و همچنین حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است با قیمت ۹۴۵ دلار در بازار عرضه شده است.
 
زنفون ۳ Ultra
زنفون 3 ایسوس
اگر شما از دسته کسانی هستید که به بازی کردن و تماشای ویدئو روی موبایل علاقه دارید، زنفون ۳ Ultra با صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی IPS، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ و باتری ۴,۶۰۰mAh برای شما گزینه مناسبی است.
مسئله بزرگ بودن دستگاه غیرقابل انکار است و همچنین وجود صفحه نمایش بزرگ می‌تواند انرژی بیشتری را مصرف می‌کند. لازم به ذکر است که دیگر جزئیات این دستگاه از مانند دوربین با زنفون ۳ یکسان است. این دستگاه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۴۵۰ دلار در بازار موجود است.
زنفون ۳ Laser
زنفون 3 ایسوس
گوشی هوشمند Laser یکی دیگر از اعضای خانواده زنفون ۳ ایسوس است که در واقع ارزان‌ترین عضو این سری است. دستگاه فوق دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و باتری ۳,۰۰۰mAh است و علاوه بر این به یک سنسور اثر انگشت مجهز شده است، قیمت ۲۸۵ دلاری برای دستگاهی با این مشخصات و سنسور اثر انگشت فوق‌العاده است.
سال گذشته گوشی هوشمند زنفون ۲ عملکرد خوبی را در بازار هند داشت و انتظار می‌رود که زنفون ۳ ایسوس جایگزین بی‌نظیری برای بازار فعلی هند باشد. تمامی نسخه‎های موجود زنفون ۳ در فروشگاه‌های آمازون، فلیپ کارت و Snapdeal موجود است و البته انتظار می‌رود که نسخه ویژه این دستگاه به زودی در دسترس قرار گیرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا