اخبار

ساخت تبلت ضد جاسوسی سامسونگ و بلک بری برای دولت آلمان !!!

یکی از دلایلی که باعث شد کمپانی بلک بری مجبور به همکاری با سامسونگ شود ، ساخت تبلت ضد جاسوسی گلکسی تب اس ۲ برای دولت آلمان به جهت انجام روند طبقه‌بندی اطلاعات است.
تبلت گلکسی تب اس ۲ ، شامل استاندارد امنیتی سامسونگ ناکس (samsung knox) و فن‌آوری غنی و دقیق بلک بری بوده و این ویژگی باعث خارج نشدن اطلاعات حساس از این تبلت هوشمند که آن را به اصطلاح سکیو تبلت (secu tablet) می‌نامند، می‌گردد.
تبلت گلکسی تب اس 2

تبلت گلکسی تب اس ۲ یک تبلت جذاب است اما به نظر نمی‌رسد امنیت آن برای نمایندگان دولت کافی باشد.
هر دو شرکت در فکر ساخت سیستمی هستند که امنیت بالایی در آن وجود داشته باشد. بلک بری و واحد زیرشاخه اش به نام SecuSmart همچنین نوعی سیستم مدیریت مجوز را برای این محصول در نظر گرفته اند که البته جزئیات زیادی در رابطه با آن در دسترس نیست. با این حال، این شرکت در نظر دارد که تبلت ضد جاسوسی خود را تا پایان سال به تکنولوژی امنیت صوتی که در سال ۲۰۱۴ به آن دست‌یافته بود مجهز نماید ، هر اطلاعاتی که در گلکسی تبلت اس ۲ ذخیره یا منتقل شده باشد به طور کامل رمزنگاری خواهد شد.
 
Samsung-Galaxy-Tab-S2-9.7-inch-Review-017
اولین‌بار نیست که دو کمپانی با همکاری یکدیگر یک محصول با ضریب امنیتی بسیار بالا تولید می‌کنند ، در سال گذشته نیز هر دو به کمک ای بی ام (IBM) تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰٫۵ را معرفی و عرضه کردند.
قیمت تبلت ضد جاسوسی امنیتی‌ ویژه حدود ۲۳۸۰$ بوده اگرچه مقدار آن گقته نشده است اما در ظاهر بهبود ویژگی‌های امنیتی آن هزینه‌ به‌دنبال دارد.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا