اخبار

سازندگان Until Dawn در فکر مولتی پلتفرم کردن بازی های جدیدشان

بازی Until Dawn یک عنوان ترسناک است که توسط شرکت سونی در سال ۲۰۱۲ بصورت انحصاری برای کنسول PS3 معرفی شد ولی در سال ۲۰۱۵ ، این بازی ساخته شده توسط Supermassive Games برای کنسول PS4 روانه بازار شد. اما گویا سازندگان این بازی در فکر گسترش مخاطبان بازی هایشان هستند.
عنوان Until Dawn یکی از ترسناک ترین و پرهیجان ترین بازی هایی است که تا کنون در صنعت بازی های ویدیویی جهان ساخته شده است. داستان بازی کاملا موضوعی تکراری و عامه پسند دارد اما به لطف گیم پلی گیرا و بی نقصش توانسته است ضعف در داستان پردازی را به خوبی پوشش دهد و اثری ماندگار از خود به جای بگذارد.
در رابطه با استودیو Supermassive Games که سابقه ساخت بازی های محبوبی مانند Until Dawn و Killzone را دارد، می توان گفت که این استودیو تقریبا به صورت انحصاری بر روی ساخت بازی های ویدیویی برای پلتفرم های مختلف پلی استیشن متمرکز بوده است. اما ممکن است این روند رو به پایان باشد.
پیت ساموئلز، مدیر اجرایی استودیو Supermassive Games در طی مصاحبه اخیرش با MCV ابراز داشت که:

در طی هشت سال گذشته یعنی از زمانی که این استودیو بنا شده، ما همکاری بسیاری نزدیکی با کمپانی سونی داشته ایم و ما از این همکاری بسیار خرسندیم و به آن مفتخریم. رابطه بسیار خوبی میان استودیوی ما و کمپانی سونی برقرار بوده و امیدواریم که همینگونه نیز امتداد پیدا کند. من فکر می کنم در کنار تصمیمات جدیدی که در سر داریم و مسیر جدیدی که می خواهیم پیش رو بگیریم، باز هم کارهای زیادی داریم که در کنار این کمپانی به آنها ادامه بدهیم.
 

وی در ادامه افزود:

اما لازم به ذکر است که استودیوی ما یک استودیوی بازیسازی مستقل است و در ادامه ما مایل هستیم تا طیف گسترده تری از مخاطبان را نسبت به گذشته برای بازی هایمان ایجاد کنیم. می توان گفت که این تصمیم جدید تیم ماست و هیجان زیادی برای این کار داریم.

استودیو Supermassive Games پیش از این نیز عناوین LittleBigPlanet و Killzone را با همکاری انحصاری کمپانی سونی عرضه کرده که البته در حد و اندازه عنوان Until Dawn ظاهر نشدند. پیت ساموئلز در ادامه، دو پروژه جدید Until Dawn: Rush of Blood و Tumble VR را نیز تایید نمود که قرار است بعنوان بازی های انحصاری Playstation VR عرضه شوند. البته وی در خصوص دی ال سی بازی Until Dawn اشاره کرد که در سایه ساخت دو عنوان جدیدشان، فرصتی برای کار بر روی این محتوای دانلودی جدید ایجاد نشده است.
 

until dawn
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا