اخبار

ساعت هوشمند ال جی به نام LG Watch Sport از اوایل تابستان در بازار ایران

LG Watch Sport اوایل تابستان به بازار ایران خواهد رسید. این ساعت هوشمند محصول جدید از ال جی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
قیمت قطعی این ساعت هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود LG Watch Sport با قیمت میانگین ۱ الی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بازار ایران راه پیدا کند.
بر اساس اعلام مدیا پردازش، فروش این محصول در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد. LG Watch Sport قرار است با دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم در بازار ایران عرضه شود.
این ساعت اسپرت بده ای سلیکونی دارد و از  قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به‌عنوان یک ساعت هوشمند مستقل از موبایل استفاده کند.
ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth ،NFC و Wi-Fi امکان‌پذیر است. ال‌جی واچ اسپرت اسپیکر و میکروفون داخلی دارد که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.
صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل و تراکم ۳۴۸ پیکسل بر اینچ، باعث جذب بیشتر این ساعت توسط کاربران خواخد شد. ساعت هوشمند جدید ال‌جی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.
به نظر شما این ساعت در بازار کشورمان فروش غیر قابل پیش بینی خواهد داشت؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا