اخبار

ساعت هوشمند اچ تی سی احتمالا در MWC 2016 معرفی خواهد شد

کمپانی تایوانی اچ تی سی، سال گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون ( MWC 2015 ) دستبند سلامتی خود را با نام اچ تی سی گریپ ( HTC Grip ) معرفی، و بعد از مدتی روانه بازار کرد.اکنون به نظر می رسد که این کمپانی قرار است قدم بعدی خود در بازار گجت های پوشیدنی را با عرضه یک ساعت هوشمند بردارد.انتظار می رود اچ تی سی این ساعت هوشمند را در MWC 2016 رونمایی و نیمه دوم فروردین ماه راهی بازار کند.
فاش کننده‌ی معروف evleaks در آخرین توئیت خود اعلام کرده که اچ‌تی‌سی قصد دارد در نیمه‌ی دوم فروردین سال آینده ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید اطلاعاتی که این فاش کننده منتشر می‌کند تاحدود بسیار زیادی دقیق است و کمتر موردی پیش آمده که شاهد منتشر شدن اطلاعات اشتباه توسط evleaks باشیم. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد ساعت‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی هنوز به بیرون درز نشده اما می‌توان انتظار داشت که اچ‌تی‌سی ساعت‌هوشمند خود را با طراحی بیضی شکل وارد بازار کند.
اکثر سازندگان ساعت‌های‌هوشمند به جز سامسونگ و Pebble پلتفرم انتخابی خود را اندروید ویئر می‌دانند؛ حال باید منتظر ماند و دید آیا اچ‌تی‌سی نیز به سراغ اندروید ویئر خواهد رفت یا شاهد پلتفرم جدیدی از این شرکت تایوانی تبار خواهیم بود؟ اگر قرار بر این باشد که اچ‌تی‌سی نیمه‌ی دوم فروردین ماه این ساعت را وارد بازار کند پس چه زمانی قصد دارد از این ساعت رونمایی کند؟
همان‌طور که می‌بینید سوالات بسیار زیادی بی‌پاسخ مانده‌اند.؛‌ اچ‌تی‌سی سال گذشته و در رویداد بارسلون از دستبند سلامتی خود رونمایی کرد پس می‌توان این انتظار را داشت که این بار نیز در همین رویداد شاهد معرفی ساعت هوشمند این شرکت باشیم.
منبع: ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا